Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. június 6., péntek

Pénteki jelentés (8)

A héten sok dologba belekaptam, de most valahogy sokkal jobban haladtam is.

Nekiláttam az autumn row-nak. Ebben mindössze három estényi munkám van, de volt, amikor nem volt kedvem túl sokat beleölteni. Eszméletlenül haladós és jó a noname vászon is, amire csinálom.

Aztán itt van Matykóm napocskája, ami a héten nem haladt szinte semmit. Nem volt kedve hozzá, pedig minden nap hívtam hímezni. Már látom, hogy jövő héten én fogom csinálni gőzerővel.

És tádám! Kész lett a Lanarte 4 Seasons gésám. Holnap délelőtt kikeményítem, és ha sikerül eljutni keretezőhöz, akkor jövő héten viszem is haza apukámnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése