Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. június 2., hétfő

Ivették tegnap nálunk voltak

Még pénteken lebeszélték a pasik a munkahelyen, hogy jó lenne összehozni egy találkozót a két család között. Első verzió a Margit sziget volt, aztán egy játszóteres, bringázós összejövetel. Végül az időjárás közbeszólt, így Ivett, Doki és a két srác átjöttek hozzánk. Ricsi, a nagyobbik srác, Matyival egyidős. Balázs pedig Karcsi kortársa, asszem talán két hét van közöttünk. Egész más fizimiskájú kisrác, nekem mindig fura, ha egy kisbabának hosszúkás a feje. Én már csak a nagy kerek kobakokhoz vagyok hozzászokva:) Mint utólag megtudtam, Balázs apukája, Karesz kis höripopfáját találta furcsának. Na ja, mindenkinek a sajátja az etalon és persze a legszebb;) Viktorom haláli elfogult, szerinte ő még nem látott olyan szép gyereket, mint Karesz. Matyi is szép baba volt, Mikit csak az öregek találták szép babának:-DDD

Na lényeg a lényeg, hogy a szombati és a vasárnapi látogatóinkat összevetve meg kell hogy jegyezzem, hogy az uram igazi szószátyár programozó. Ezek a programozó pasik egyébként olyan szűkszavúak, hogy az csak na. Dokiról tudom, hogy tud nagy dumás lenni, ha jól emlékszem, akkor kicsit ivott is:) Hogy Mariann férjének mikor oldódik meg a nyelve? Hmmm. Talán egyszer tartunk egy iszogatós találkozót, hátha... De valahogy a nyaralást visszaidézve, ő még borozás közben is szűkszavú. Viszont ha akkor benyögött valamit, azon szétröhögtem magam.

Ivették kisfia, Balázs már tökkéletesen kutyázik, próbál kúszni, simán forog. Jó húsban van, pofás kiskölyök, édesen mosolygott. Ricsi nagyot nőtt, hiába, ősszel ő is kezdi a sulit. A srácaim kellőképp sokat osztozkodtam a Scoby-Doo-s buszon. Miki ezerszer jött panaszkodni, zokogni. Matyi is folyton a busszal akart játszani, hiába volt ott Ricsi, akivel tök jó közös játék is lehetett volna. Talán majd legközelebb a játszón, ott mindig jókat haverkodik a vele egyidősekkel.

Sajna képeket nem csináltam. Mindig utólag jut eszembe, hogy de jó lett volna pár fotó... Na mindegy. Majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése