Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. június 5., csütörtök

Misi falvédője (1)

Ma délután leültem, hogy húgom babájának a falvédőjébe belekezdjek. Itt is van Misi első blokkja. Összesen 12 blokk lesz, szerencsére kedves és haladós minták. Kicsit többet hímeztem most, mint a napi engedélyezett három szálat, de látni akartam az elsőt most azonnal:-DDD A "nagyobb" minták szerintem úgy két-három napot vesznek majd igénybe nálam, de perpill töretlen a lelkesedésem.

A falvédő hímzésbetéteinek az anyaga: Ecru panama. Mindenképp vászonra szerettem volna hímezni a félixek miatt, de ecru nem volt itthon, csak fehér. Így maradt a panama, abból úgyis jó sok van itthon. Remélem mihamarab eljutok egy méteráru boltba is, hogy beszerezzem az összevarráshoz szükséges kis anyagokat. Valami vidám, fickós mintájút szeretnék.

2 megjegyzés:

  1. Biztos csodaszep lesz Misi falvedoje! En meg a mai napig gyonyorkodom Kati babakoszontojeben.:) Ilyenkor en is mindig kedved kapok a keresztszemezeshez, de egyszeruen nem tudom hova belezsufolni a napomba.:( Pedig Andriskanak is szeretnek egy babakoszontot...

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csédóra! Igyekszem, hogy tényleg szép legyen, majd inkább a foltocskák fogják feldobni, mert a minták maguk nem túl látványosak.

    Megteszed, hogy lefotózod Kati babköszöntőjét, hogy feltehessem a képtáramba? Köszi!

    VálaszTörlés