Gyerkőceim életkora

2008. június 5., csütörtök

Misi falvédője (1)

Ma délután leültem, hogy húgom babájának a falvédőjébe belekezdjek. Itt is van Misi első blokkja. Összesen 12 blokk lesz, szerencsére kedves és haladós minták. Kicsit többet hímeztem most, mint a napi engedélyezett három szálat, de látni akartam az elsőt most azonnal:-DDD A "nagyobb" minták szerintem úgy két-három napot vesznek majd igénybe nálam, de perpill töretlen a lelkesedésem.

A falvédő hímzésbetéteinek az anyaga: Ecru panama. Mindenképp vászonra szerettem volna hímezni a félixek miatt, de ecru nem volt itthon, csak fehér. Így maradt a panama, abból úgyis jó sok van itthon. Remélem mihamarab eljutok egy méteráru boltba is, hogy beszerezzem az összevarráshoz szükséges kis anyagokat. Valami vidám, fickós mintájút szeretnék.

2 megjegyzés:

  1. Biztos csodaszep lesz Misi falvedoje! En meg a mai napig gyonyorkodom Kati babakoszontojeben.:) Ilyenkor en is mindig kedved kapok a keresztszemezeshez, de egyszeruen nem tudom hova belezsufolni a napomba.:( Pedig Andriskanak is szeretnek egy babakoszontot...

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csédóra! Igyekszem, hogy tényleg szép legyen, majd inkább a foltocskák fogják feldobni, mert a minták maguk nem túl látványosak.

    Megteszed, hogy lefotózod Kati babköszöntőjét, hogy feltehessem a képtáramba? Köszi!

    VálaszTörlés