Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. június 3., kedd

Keresztszemes falvédő kishúgomnak

Kishúgom, Tusi július végén fog szülni (+/- 2 hét). Kért tőlem egy keresztszemes takarót, illetve falvédőt ajándékba. Olyasmi folttakarót, amilyet én is kaptam a kistopic lányaitól. Nagyon jól mutat a falon, nem csodálom, hogy elkívánta tőlem:)
Naszóval mivel még mindig nem hímzek gőzerővel, csak amolyan félgőzzel, vagy inkább harmadgőzzel, így reálisan felmértem a helyzetet. Nagyjából nulla az esélye annak, hogy a szülésig, vagy egyáltalán hogy még ebben az évben odaadjam az ajándékot. Ezek a popcorn macik számomra nagyon munkás minták a sok-sok félixszel és kontúrral és a 60*60-as mérettel. Imádom őket, de valljuk be, asszem túlvállaltam maga. Így ma feltúrtam a babamintáimat és válaszottam egy olyat, amit még esélyem is lenne elkészíteni legkésőbb nyár végéig. Kicsi, aranyos minták. A popcorn macikat persze feltett szándékom befejezni, de külön-külön keretezve is jól mutatnak majd egy gyerekszoba falán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése