Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. április 4., szombat

Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval

Április elejével előszedtem egy kedvenc hímzésem. Most egészen addig fogom ezt böködni, amíg meg nem unom, vagy amíg valami kötelező nem jön.

Zsuzsi kibontotta nekem belőle a csúnya sárgát. Itt is köszi! Már a helyére belehímeztem egy szerintem klasszisokkal jobb árnyalatot. Amolyan szürkés-barnás árnyalatot. Végignéztem az összes cérnám, nem ez a legmegfelelőbb szín, de a legjobbnak ezt találtam a létező odaillő árnyalatok közül.

Nem túl látványos a haladás, de azért nem rossz:)

Mutatok egy legutolsó állást, amiben még benne volt a rossz sárga szín is. Legutóbb 2007. júliusában böködtem bele.


1 megjegyzés: