Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. április 10., péntek

Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval (2)

A héten csak ezen munkálkodtam. Nem mondom, hogy nagyon sikeres voltam, mert kéz-ügyileg megint nem vagyok a toppon. Egy ideig x-eztem a feketét, de hamar beleuntam. Így úgy döntöttem, hogy inkább kitöltöm a lukakat az egyik A4-es lapon. Arról van szó, ahol a turbán csüngője van, jobb oldalon. Jelentem, 10 x kivételével kész van. Az elmúlt két napban 26 féle színnel böködtem belé. Irgalmatlan sok volt ez a színváltás, ami kb. 250 x-re oszlott el mindössze... A maradék 10 x-et "csak" 6 féle színnel kell majd csinálni. Aztán jöhet a következő A4-es oldal, ami szintén nagyjából kész is van.

Vermeer múltkor

Vermeer ma

Közeli a majdnem kész A4-es lapról

2 megjegyzés: