Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. április 21., kedd

Mambo Kings

Egyetemi évek, pasi nélkül, tavasszal. Ez a film nálam akkor volt tuti befutó. Imádtam, a zenéje sodró, lendületes. A legklasszabb ágyjelenet van benne, amit valaha láttam, életszagú, de hihetetlenül "kedves":
-Szép vagy kicsim! Ne félj!
Ahhhh! Basszus, hányszor tekertük vissza a videószobában ezt a mondatot!!!
Sokkal jobban tetszik a filmben Armand Assante, mint Banderas, de hát azért Antonio sem utolsó:) Sajnos DVD-n még sehol sem láttam, de ez is az a darab, aminek a polcomon lenne a helye. A zenéje persze megvan cd-n. Jöjjön róla a kedvenc szerelmes dalom. Mambó!!!

5 megjegyzés:

  1. Hát Armand Assasnte-t én is mindig tátott szájjal bámulom :)

    VálaszTörlés
  2. régi szép idők. Még én is nosztalgiázom..

    VálaszTörlés
  3. Takarítás közben szeretem betenni a zenéjét. Ezt a számot általában 4-5x hallgatom meg egymás után.

    Krisi! Jó rég láttam a filmet. Ha megvan az Odeon dvd kölcsönzőben a Corvinban, akkor esetleg Maránál egy dvd-zés valamelyik este?

    VálaszTörlés
  4. OK lányok! Benne vagyok a dvd-zésben!

    VálaszTörlés
  5. Én nem láttam a filmet. Belenéztem a youtube-on, tetszik:-D A Még a pasit is ismerem, csak nem tudtam, hogy ő Armand Assante:-D

    VálaszTörlés