Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. szeptember 18., csütörtök

Tűvarázs és Éva kézimunka szerzemények

Mindenekelőtt el kell mondanom, hogy még így személyes ismeretség nélkül is sajnálom, hogy Zsuzsa bezárja a Tűvarázst. Olyan kis kedves boltnak tűnt, legalábbis a kirakat alapján. Sok szép dolgot láttam az ajtón túl, de kár, hogy nem volt nyitva. Csédóra azért beszerzett nekem egy gyönyörű Mirabiliát az ajtón túlról is, hiszen a mázlista kecskeméti:) Ajándékba kaptam a bobinákkal együtt. Így az Anchor cérnácskáim sem fognak szanaszét kallódni. Köszönöm Dóra! Már kibontottam és el is képzeltem, hogy hol kezdeném. Próbáltam egy közeli képet is csinálni, remélem visszaadja, micsoda színei vannak.

Zsuzsa tehát kiárusít. Így hát rendeltem pár dolgot a webáruházból, ami hála az égnek továbbra is üzemelni fog. Mik kerültek a kosaramba? Mindenekelőtt a Mirabilia SAL-hoz a Whisper White nevű fonal, amihez azt az utasítást kaptam, hogy kicsi darabokkal kell dolgozni, mert nagyon foszlik és nehezen használható. Hát ilyen lenne ez a fonal. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Ugrott felém ég pár fonaltartó pálcika, hisz hamarosan befutnek a dmc fonalak Annától és kell nekik a hely. Mariann is kért pár dolgot, itt vannak az ő kis dolgai. Azt a csillámos nyers anyagot nekiadom, bár bevallom nekem is fájt rá a fogam. De én annyira nem MUKkolok, mint ő:-DD Lehet, hogy énévekig nem vájnám belé a tűmet!
És vettem az utóbbi időben anyagokat is. Itt lenne mind a 4, amik nélkül nem élet az élet. Van, ami Tűvarázsos rendelés, van amit az Évából szereztem be. Még mindig keresgélem a megfelelőt a Mirabilia SAL-hoz, remélem a többiek majd segítenek a döntésben. Itt is lennének az anyagok. Sorrendben: Permin Dowe Grey 32 ct, Permin Ecru 32 ct, Zweigart Belfast Amsterdam Blue 32 ct, Permin rusztikus Aida 14 ct.

Tegnap az urammal elmentünk megnézni az újonnan nyílt Éva kézimunka üzletet a Soroksári úton. Naná, hogy a kuponjaimat otthon hagytam. A bkv az odajutáshoz jó ötlet volt, mert hihetetlen dogó volt a hidakon. Csak sasoltam... Felleltem a boltban azt a HAED mintát, amit párnapja mutattam. Viktorom megvette nekem. Itt is van. Nem lesz olyan hatalmas, mindössze 350*282 x-ből áll. Továbbra is imádom, ezzel a képpel mindenképp szeretnék jelentkezni a HAED-es blogba.
Ja és egy pici Popcorn macis kit is belekerült a kosaramba. Csak mert olyan édi;)

Matyi is kapott valamit, Viktor választotta neki. Ezzel aludt, nagyon tetszett neki;)

Na és mostanában így annyi mindent vettem, hogy a kassza kiürült. Karácsonyig semmit nem veszek, akkor is inkább csak ajándékba szeretnék kapni valami kicsit... talán...

5 megjegyzés:

  1. Szívesen! :)
    Ennyi minden szépséget!!! A HEAD gyönyörű, de szinte elképzelni sem tudom mennyi munka lehet egy ilyet elkészíteni. Nekem egy élet nem lenne elég rá. :) Én az ecru, ill. a kék anyagra szavazok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem illik ugyan a kézimunka-témába, de fontos lenne egy felhívást eljuttatnom hozzád és barátnőidhez: arról forgatok a Házon kívülbe, hogy milyen nehéz mesterembert találni és ha találsz is, akkor meg fél évet kell várni, míg elkészül valami.
    Építkezik/felújít, vagy tette-e ezt mostanság valaki ismerőseid közül? Ha igen, mesélne kamera előtt a nehézségekről?
    Nagyon várnám!! Krisi
    kveress75@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Dóra, nagyon jók a szerzeményeid!!! És az enyémek is :-DDD Bár ez a whisper white nagyon rosszul néz ki... na mindegy, majd meglátjuk, hogy mire jó ;)

    Ja, Dóra, hm, látom itt mit irt Krisi...hm, mi nem ;) :-DDD

    Csédóra (remélem nem baj, hogy igy irtam, csak hogy tudjuk kinek melyik szól :-D), nem olyan vészesek ám ezek a haed minták. Ebben nincs kontúr, félszem, sokat lehet vele spórolni időben :-D

    VálaszTörlés
  4. Tetszenek, amiket begyűjtöttél, a Popcorn maci különösen! :)

    A HEAD-et mikor kezded? Ja és kíváncsi vagyok, milyen lesz az a szőrös fonal...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gyönyörűek a szerzeményeid, az a szőrös fonal csúcs, még sosem láttam ilyet! Nem biztos, hogy himeznék vele, de nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés