Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. szeptember 18., csütörtök

Sárkány díj

Ezzel még adós voltam. Napok óta vártam a jó fényre, a szép napsütésre igazán jól sikerült képek készítéséhez, de hiába. Napsütés elmaradt, de a fotózást már nem akartam tovább halogatni. Íme a díjam. Kis késéssel csatolom a fotókat:
A tűtartót használatba is vettem már. Egészen a múltkori Mariannéscsaládja-látogatásomig varrótű hívő voltam. Szerintem csak azzal lehetett szépen hímezni. Aztán egyszerűen túlhajszoltam a tűmet és elkopott és Maryt csak azzal a kis vékonnyal lehetett csinálni. Mariann megszánt és megdobott egy aranytűvel. És bejött!!! Vettem párat magamnak, beraktam a Draconisstól kapott tűtartóba. Az ollótartó még ollóra vár. Amit rátehetnék, azon asszem idétlenül mutatna, olyan hatlamas az olló. Naná, mert papírvágó olló, de minden hímzős témához azt használtam eddig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése