Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. szeptember 24., szerda

Cérnák a Mirabilia SAL-hoz

Ezt az előbb hozta a postás. Már megsimiztem őket és sorba is raktam. Hihetetlen, hogy 3 év után (amióta keresztszemezem) is még mennyi színem hiányzik a DMC teljes listából. Gondolom még vannak további hiányzóak is, de mindig csak az épp aktuális mintához szerzem be őket. Húú, most úgy elpakolgatnám őket a helyükre, dehát itt vannak a fiúk, velük kéne foglalkoznom. Majd talán alvásidő alatt...

Anna mégegyszer köszi a rendelést!

5 megjegyzés:

  1. Hu,nagyon szépek!!!! :-DDDD
    Én olyan 12 körl várom a postást, úgyhogy még nem megyek le ;) Remélem ma nekem is megjön.
    Bár nekem csak 12 darab hiányzott a mira salhoz. A többi az meg másból, amit kértem, úgyhogy én csak 25 darabot kértem. Nagyon jó igy együtt ez a rengeteg :-D

    VálaszTörlés
  2. Én is megkaptam ! Csodásak !
    Ha nem gond a képet ellopom ,mivel itt nem jók a fényviszonyok :-(

    VálaszTörlés
  3. Hozzám is megérkeztek már a fonalak, de csak belekukkantottam a zacsiba, mert mindkét gyerek ráugrott...
    Már nagyon várom, hogy végigtapizzam őket és kiválogassam az első csaj színeit! :)

    VálaszTörlés
  4. Egész délelőtt kinn voltak a kanapén. Miki már tudja, hogy anya cérnája tabu. Karesz viszont nagyon rámozdult, úgyhogy ma a kanapés vergődés kimaradt:)

    Kata, csak nyugodtan vidd a képet.

    Nekem még olyanok vannak a csomagban, amiből már csak nagyon kevés volt. Nagyon szép színűek. MOst épp azon bosszankodom, hogy megint elő kéne bányásznom a hímzős dobozt a kupacból, hogy legyenek pálcáim a cérnatároláshoz. Tököm tele van azzal, hogy sehol sincsenek még mindig a megrendelt bútorok:( A 4-6 hét szállítási idő, inkább a 6 héthez van már közelebb...

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy örültök! :-))))
    Máskor is nagyom szívesen segítek, csak szóljatok! ;-)

    VálaszTörlés