Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. szeptember 13., szombat

Sárkánytalálkozó

Gyorsan megnéztem, eddig még csak Mariann írta meg a beszámolóját. Na itt van az én verzióm is, bár sosem olyan részletes, de a csúcs-élményt remélem elég érzékletesen megmutatja. Egy biztos, ma este totál energikusan raktam le mindhárom srácom és újra megköszönöm az uramnak, hogy lehetővé tette, hogy elmenjek erre a találkozóra, amire hivatalos volt még: Akrucip-Anita, Claudius-Klaudia, Hubbub-Mariann, Soleil-Évi is tajtam kívül. A házigazdánk Draconiss-Dóri volt. Gondoltam nem hagyom ki a nickeket:-DDD
Mariannal indultunk Budapestről, egész jól vezet, nem volt olyan érzésem, hogy át akarom venni a volánt, és nem nyomtam tövig a képzeletbeli pedált az anyósülés előtt;) Símán megtaláltuk Draconiss-Dóriék házát, átverekedtük magunkat a kutyákon (az egyik elég komlyan nézett ki) és máris ott voltunk. Mi érkeztünk a sor végén, szóval a többiek már melegítettek. Így viszont pont a gőzölgő levesre érkeztünk, de mivel sokat járt a szánk, az első fogás sajnos kihült. Dóri nagyon jól főz, ezt meg kellett állapítanom. A töltöttkáposzta volt a csúcs. Abból bírtam volna hozni magamnak kis kotlában egy vacsiravalót, de mivel úgyis kunyiztam haza sütit a fiúknak, erre már nem volt pofám;) Megjegyzem, a 4 zöld golyócskáért közelharcot vívtak a fiaim, a végén Mikinek dőlt a könny a szeméből (takony az orrából), mert ő kevesebbet evett, mint Matyi. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy mindketten 2-2 db-ot ettek). Leteszteltem az összes sütit, a gesztenyéset és a feldőlt csigákat is, nameg a csokitortát is. Szerintem a díszgyöngy a tortán nem volt ehető, hosszú ideig szopogattam, hogy végre bele merjek harapni:-DDD


Ja, a főpoén, hogy vittem fényképezőt, külön ceruzaelemért iktattam be a DM-et, naná, hogy nem sikerült vennem, mert elfeljtettem. Így aztán Dóri akuival próbálkoztam, sikerült 27 képet összehoznom, abból sajna pár használhatatlan, de a jókat feltöltöm a multiplyre, IDE.
Ebéd után jött a főszám. Mindenki kiteregette a hímzését az étkezőasztalra. Asszem Anita és én muzsikáltunk a legszerényebben. Még gyakorolni kell a MUKlást. Mariann vitte a pálmát, Évi sem volt kispályás és Dóri maga is meglepődött, hogy egész sok félkész, vagy majdnem kész munkája gyűlt össze. A sellőket baromira sajnálom, hogy nem láttam, meg a mucha macát. De annyi szépséget láttam (és tapiztam és nem csokiztam le) Majd remélem a képek megmutatják. Hubbub Fuchsiája csodaszép színekkel, Évi Pink Rosa-ja, ami remélem egyszer látható lesz egészben, Anita lovacskája olyan szép kis kedves darab és tuti a kerethez az az alátöltés. Draconiss csészikéi és hóembere, Klaudia Titániája... Ááááá, tudnám sorolni... Ja, Klaudia, a falvédőre tényleg jelentkező lennék, bár mivel RR, gondolom nem szívesen válnál meg tőle... Hamar elrepült a nap, hamarabb indultunk, mint gondoltam. Szóval maradtam volna. Tényleg mindenki olyan, mint amit a blogja mutat. Jöhet a következő találkozó.

Hazafele kibontottuk a házigazda ajándékát. Szerintem Dóri azért nem haladt mostanában a hímzéssel, mert nekünk készült. Köszönöm, nagyon klassz kis tűtartó és ollóőr lapult a borítékomban. Hamarosan munkába állítom mindkettőt. Ja, képet sajna nem tudok róla most mutatni, mert két faliórából vettem ki az elemet, hogy egyáltalán fel tudjam tölteni a készített képeket:-DDD

A mai napra a hideg leves miatt Draconiss-Dóri tőlem 4 pontot kap!:-DDDD

8 megjegyzés:

  1. Jóóól vaaan!!!
    Mert hiába beszéltem rojtosra a száááámat, hogy egyetek... mindenki engem várt.... Mellesleg , nem csak a leves hült ki... minden más is!!!! ;-D

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem akartam lepontozni:-DDD Csak a hideg levest róttam fel. Nameg a szórakoztatás elsőrendű volt!

    Még nem olvastad Klaudia és Évi verzióját! Hátha nekik lesz más kifogásuk is, ha már ennyire hajtasz rá!

    VálaszTörlés
  3. Jaaj, hááát, nagyon hajtok ám rá!!!
    Nehogy má ne én legyek a legeslegeslegjobb szakács a környéken!!!! ;-DDDDD
    Kit érdekel a kaja???
    A lényeg a süti és a hímzés volt!!!
    :-DDDD

    VálaszTörlés
  4. Meg a töltött káposzta :DDD

    VálaszTörlés
  5. Mi még törjük a fejünket, hogy mit lehet még esetleg kifogásolni:-DDD Holnap meg is írjuk, igaz, Klaudia?
    XDóri, szívesen küldenék még a fiúknak zöld golyókat:-D Majd a következő talira nekik külön csomagolok:-D

    VálaszTörlés
  6. Ez az a falvédő, amiről tegnap beszéltem. Még nem tudom, hogyan tudom kinagyítani, de ezt szeretém.
    Ha nem érsz rá (hiszen semmi dolgod szinte), akkor ismersz valakit, aki bérhímzést vállal?

    VálaszTörlés
  7. Kriszta! Hol van a kép? A freemail-es címemre küldted?

    VálaszTörlés