Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. szeptember 11., csütörtök

Pénteki jelentés (16) (csütörtökön)

Elkészültem a Mary-vel. Nagyon szerettem csinálni, bár nem volt egy rohamtempó. Csak a háztetőket untam, nem szeretem az ismétlődő mintákat. Többek között ezért nem szálltam be a Ralina-féle táskába. Asszem belehalnék a csíkokba;) Viszont ez a Mary... nagyon kedves kis minta. Örülök, hogy elkészíthettem, remélem mihamarabb kap megfelelő keretet is.
A kép mérete: 10*18 cm
Anyaga: 25 ct Fein floba, 1 szállal hímezve minden lyukba öltve.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, gratulálok! És be is előztél!!!! Látod, nem is volt olyan lassú ez a Mary :-D

    VálaszTörlés
  2. Szép színeket is választottál és a végeredmény... csodás, mint Mary! :D
    Még nem próbáltam egy szállal, lyukból - lyukba öltve, de nem lehet egyszerű!!! Külön gratula hozzá!!!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett!!!:-)
    Elhozod??????????

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok! Nagyon örülök, hogy kész lett!

    VálaszTörlés