Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 5., hétfő

Hosszú hétvége Újkígyóson

Kihasználtuk a 4 napos hétvégét és elmentünk Újkígyósra apósomhoz és Klárihoz. Az autónk villámgyors, ezt ismételten meg kell állapítanom. Odafele nagyon jól mentünk, visszafele viszont a menetidő majdnem 5 óra volt. Ebben persze helyet kapott egy jó háromnegyed órás pihi, ami alatt Karcsit megszoptattam, mi Viktorral ittunk egy kv-t, lerendeztük közben Miki aktuális tízezredik hisztijét. Fiúknak meg csoki járt és kuglóf, amit Viktor apukája sütött. A legnagyobb lassító tényező viszont az volt, hogy miután Kecskemét után felhajtottunk az autópályára, Lajosmizséig lépésben mentünk valami baleset miatt. Asszem egyszer tettem hármasba csak a kocsit, végig csak csorogtunk. Iszonyat volt, Karesz a hátsó ülésen üvöltött, a fiúk egymást csépelték.

A hétvége vegyes volt. Nekem legjobb élmény a békéscsabai séta volt. Tényleg valami hasonló városban lenne jó lakni és itthagyni a fővárost. Széles vásárlóutca, növények, alacsony házak, sok-sok kirakat. Fagyiztunk, lődörögtünk, dumáltunk. Zsóka, Viktor nagynénje, annyira jó fej. Komolyan ő lenne az anyósok gyöngye, nagyon kedvelem. Néha úgy érzem, annyira szereti a fiainkat, mintha kicsit a saját unokái lennének.

Újkígyóson sokat sétáltunk, néztünk dvd filmeket is. Sikerült egy szorongós éjszakát eltöltenem a Legenda vagyok című film után. Mindig elhatározom, hogy hasonló kaliberű filmet csak és kizárólag nappal nézek, aztán időről-időre azért csak beszalad egy-egy esti tévénézés alkalmával.

Meglátogattuk dédikét is. Hosszú betegségből lábadozott, de ha nem mondja, akkor nem is vettem volna észre. Csak csodálkozott, hogy nem nyerte vissza hamar az egészségét, de hát már közelebb jár a 90-hez, mint a 80-hoz! Egyébként a statisztika miatt meg kell jegyeznem, hogy ugye neki van 8 fia. Született már 20 unokája és Karesz a 14. dédunokája. Karcsi után már született egy újabb baba, úgyhogy mára összesen 15 dédunokája is van! El akartam kérni Viktor apukájától az egyik családi fotót, hogy beszkenneljük, csak sajna elfelejtettem. Na majd legközelebb. Dédike, dédpapa ülnek, körülöttük meg a 8 nyakkendős, öltönyös fiú. Dédike meg is jegyezte, hogy beszálltam a fiús mamák sorába:) Csináltunk közös képet Karcsival és vele. Azt ide gyorsan fel is töltöm.

Pár kép, amik a hétvégén készültek a fiúkról. Mindegyik hozta a szokásos formáját. Matyi pózolt, Miki hisztizett, Karesz mindent a szájába tömött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése