Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 19., hétfő

Miki és az új bringa + szopigondok

A tegnapi bevásárlókörútunkon gazdagabbak lettünk egy kisbicajjal (és szegényebbek jó sok pénzzel). Miki, a középső fiú már úgy éreztük, hogy kinőtte a kismotorját. Nameg uncsi, hogy folyton új cipőt kell neki venni, mert mindegyiknek lenyúzza az orrát a motor lefékezésével. Az ősszel vett méregdrága siesta cipőt már dobhatom ki a kukába. Egyébként tapasztalatom szerint csak a cipőket nem tudják a fiúk megörökölni egymástól, lényegében minden más egyikről a másikra száll. Sőt volt olyan póló, amit Matyiról levettem, kimostam és rögtön Miki vette fel a következő alkalomnál. Na jó, a zoknik nagy részét sem, mert hamarabb lyukadnak, mint kéne. Én meg lusta mami vagyok és nem stoppolok.
Szóval Miklóska hamar ráérzett a bringázás lényegére. Tekert szorgalmasan, jól el is fáradt. Na ja, neki cukorból van a lába. Utál gyalogolni, amíg nem vettük elő Karcsinak a sportkocsit, addig ő a testvérfellépőn utazott. Miután testvérfellépő a mélykocsival együtt lekerült a tárolóba, jött a kismotor, amivel lehet száguldani. Most itt a bringa. Remélem szeretni fogja.
Komolyabb téma Karcsi fiam. Szenvedünk közösen. Szombaton kezdődött a gond. Először csak nem akart uzsonnázni. Gondoltam jól belakott ebédnél, hátha kicsit később éhezik meg. Szokásos idő után egy órával sem kellett cici. Ez már gyanús volt. Csak fürdés után volt jó a szopi, de akkor már vagy 7 órája nem evett. Ordítás és elfordulás következett a késő esti kajánál is. Reggel fél ötkor már persze éhes volt, akkor ment minden normálisan, de félig aludt. Aztán kezdődőtt megint a nyűglődés. Tegnap este lefejtem a cicim és kanállal adagoltam neki, villámgyorsan beszippantott magába kb. 180 grammot. Ennyit bírtam lefejni neki. Aztán a 11-es szopinál próbálkoztunk, nem ment, üvöltés, cicieltolás, anyafelidegesedés volt soron. Újabb fejés, most cumisüveggel etetés. Szerencsére sikerrel jártam. A mai nap viszont eddig a mélypont. Reggel még oké, mert félálomban van. Tízóraira gyümölcs, cicit eltolta, pedig alig evett gyümit is. Ebédre evett 130 gr főzit, cici nem kellett, tejcsi cumisüvegből nem kellett. Mi lesz az uzsonnánál és a vacsinál? Már előre parázok, pedig nem kéne. Remélem helyreáll a rend mihamarabb, mert egyrészt rém fárasztó, másrészt rém frusztráló ez a helyzet. Kissé magam alatt lennék, ha Karcsi leszokna már most a ciciről. Ugye Karcsim nem fog elfogyni???? Remélem csak a foga jön. Nade így kell egy nyamvadt fog miatt szenvedni? Ha van ötleted megoldásra, ne kímélj!

3 megjegyzés:

  1. Remélem Ági erre téved és mond esetleg valamit. Mármint szopi ügyben. Bár nem sok jóval kecsegtetlek, Botonddal elég hasonló a szitu, ma is balhézott az egyik evéskor :( Csak hát én ugye könnyebben feladom, mert eddig is kapott tápszert, akkor meg nem nagy cucc csak tápszert adni.
    Nem tudom hogy Ági mit mondana a szoptatásra, de a Suttogó a cumisüvegre szoktatásra azt mondta, hogy max 24 órát sztrájkol egy gyerek, mert utána annyira éhes lesz, hogy enni fog. Csak hát ki az a szülő aki ezt könnyen meg meri csinálni. Szóval nem tudom, hogy ez igaz lehet-e a szoptatásra, hogy kicsit tarts ki, és ha nagyon éhes lesz csak el fogja fogadni. Persze lehet, hogy nem, mert ugyebár ezért dolgozni kell,nem úgy mint egy cumisüveggel, amiből dől a lé. Viszont nem irigyellek, hogyha fejni fogsz ezentúl. Nekem legalább ez a teher nem nyomja a vállam, mert én nem tudom fejővel megindítania tejleadást, ergo nem tudok anyatejjel etetni cumisüvegből...

    Nagyon klassz Miki bringája! Nem tudom Kolos mikor jut oda. Ő még kismotorozni sem tud :-D ;)

    VálaszTörlés
  2. Ma vettem dentinoxot és uzsi előtt meg vacsi előtt is bekentem az ínyét. Nemtom, hogy ettől, de szopizott. Viszont már rohadt éhes is lehetett, mert ma alig evett valamit. Még nem merem elkiabálni, de talán megtört az átok!

    VálaszTörlés
  3. Dóra, látom már megoldódni látszik a probléma, ennek örülök! Amúgy elég sűrűn előfordul ilyen szoposztrájk, lehet simán a fogzástól is, vagy nem tudok hogy állsz ezzel, de ha megjön akkor megváltozik a tej íze és sok gyerek nem úgy fogadja mint máskor. De ha a Dentinox jó, akkor azzal kenjed nyugodtan.

    VálaszTörlés