Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 9., péntek

Pénteki jelentés (4)

Ismét péntek, újabb jelentés. Most megint csak Matyi fiam hímzését tudom csatolni, mert én érdemben még mindig nem fogtam tűt a kezembe. Matyikám ezerrel csinálja a szitakötőt, mert vészesen közeledik az évzáró, ahol szeretné meglepni a két óvónénit és a dadusnénit saját észítésű keresztszemes hímzésekkel. Nagyon örülök neki, hogy ilyen kitartó. Ez a szitakötős Debbie Mumm készlet elég merész kihívás volt, ugyanis 18-as aidára megy. Nem is olyan szép egyenletes, mint a kannás, de zokszó nélkül öltöget, igyekszik tőle telhetően a legszebben megcsinálni. És íme a mű, ahogy perpill áll:
Rólam annyit, hogy a kezem rengeteget javult. Apukám mondta, hogy ha tünetmentes leszek, akkor lehet újra hímezgetni. Eddig tartottam is. Mindössze két szálat hímezgettem a héten, mert egy határidős munka lassan a körmömre ég. Szerintem kész leszek vele, jövő héten hétvégén akarom majd postára dobni, addig még sok-sok idő van!
Hogy javul a kezem, én a torna eredményeként könyvelem el. Minden este igyekszem jól megtornáztatni a hátam és persze a nyakam, ami az egész gondot okozta. Vasárnap felavatom végre a fürdőruhámat is, remélem menni fog az úszás, asszem laza 8 éve nem érte úszómedence habtestem (már ha a strandolást leszámítjuk). Kareszt nagyon keveset emelem, már tökélyre fejlesztettük az ölben böfiztetést. Sokat van földön a srác, talán ennek köszönhetően megugrott végre a mozgásban is. Átfordult a hátáról a hasára és emelgeti a kis sejhaját, valami kúszó mocorgást próbál előadni lelkesen és természetesen nyáltengerben fürödve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése