Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 23., péntek

Pénteki jelentés (6)

Bár nagyon lassacskán haladok vele, de azért megmutatom, ha már a kistopicon jelentettem. Itt tartok a Maryvel. Nagyon szeretem hímezni, de hát az a napi egy szál, amit engedélyezek magamnak, az igen csekély. Azért valami már látszik, és olyan szép lesz, ha kész lesz. Már látom lelki szemeim előtt! A mintán lévő nagy esernyőt feltett szándékom "igazi" arannyal hímezni, természetesen a betűk alá, mert akinél készen láttam, valahogy ott nekem túl dominánsnak tűnt.Matyikám is hímzett a héten, de most nem volt túl lelkes. Valszeg a szitakötőjét én fogom befejezni, ő inkább lásson neki a napocskának, hogy elmondhassa az évzárón az ajándékátadásnál, hogy ő készítette, a mama csak egy picit segített. Ha nem áll neki a napocskának, azt hiszem azt egy az egyben én csinálnám. Azt meg nem szeretném, mert hisz a lényeg az, hogy ő hímez ajándékba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése