Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 30., péntek

Pénteki jelentés (7)

A héten mindent csináltam, főképp olvastam. Még mindig Pullman Arany iránytűjét falom, dehát három kötetes és az még nekem sem megy olyan gyorsan:) Ami viszont nem nagyon volt a kezemben, az a kis varrótűm. Főképp Matykó művét ellenőriztem, most nagyon felületesen hímez, azt hiszem megértette, hogy mi a rossz oldala a határidőnek. Máskor néha 5 szálat is elvarr, most volt olyan, hogy egyet alig bírt végigvarrni. Így aztán átvettem a szitakötőt és ha volt kedvem, akkor hímeztem bele én is egy szálat. Jelenleg itt tartok vele, már csak a kontúrozást kell befejeznem.Matyi a héten a napocskát hímezte. Eddig még csak az egyik sárgát öltögette bele, szerintem szépen haladt. Majdnem minden délután hímezgetett egy kicsit mellettem, mert a hét elején hőemelkedés miatt itthon volt velem két napot. Miki élvezte, hogy van játszópartner:)
A határidő sajna idetelepedett a nyakunkra. Jövő héten kedden lesz az évzáró. Elvileg akkor akartuk Matykóval virág kíséretében átadni az ajándékokat. Viszont addig képtelenség befejezni a képecskéket, hiába olyan kicsik:-DD Így aztán összeült a családi kupaktanács és megállapodtunk, hogy az ovi utolsó napján, azaz június 13-án visszük az ajándékokat. Addig mindennel kész kell lenni. Szóval Matyi felkötheti a gatyáját.
Aztán nekiestem Bent Creek képnek, név szerint az Autumn Row-nak, de ezt még nem érdemes mutogatnom. Többször lett volna kedvem bökni párat a Mary-be, vagy apu ajándék gésájába, vagy akár a kancsós RR-t megtervezni, de valahogy amikor a tettre került volna a sor, már nem éreztem olyan nagy ihletet. Így maradtam a könyvemnél. A B.C. képet egyébként sima hímzővászonra készítem DMC fonalakkal. Hatalmas lesz a hossza, hiszen 275*27x a mérete.

2 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok Matyival, sztem nem lesz gond a határidővel. Majd azért szorítok Nektek! :):)

    A BC képeddel meg sztem gyorsan fogsz haladni, legalábbis elsőre elég haladós mintának tűnik. Remélem, jövő héten már mutatni is fogod :):)

    A könyv nagyvonalakban miről szól? Vagy milyen műfaj? Mert én is imádok olvasni, és majdhogynem mindenevő vagyok :):)

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem, hogy haladós lesz a BC minta, lényegében ezért kezdtem neki:)

    Matyival nyomjuk a hímzést, Mariann-Hubbub ma látta élőben is a kis alkotásokat. Egyébként tök csalós, mert tényleg egész sok munkát kell belerakni, holott elég kis képecskék. A szitakötőst ráadásul 18-as aidara kell készíteni. Azért ez nem olyan könnyű Matykónak.

    Arany iránytű? Amolyan fantasy, de valahogy jobban kisebbeknek szóló mesének érzem, mert a főszereplő kislány. Valahogy mindig a Végtelen történet jut eszembe róla. (Múlt héten szereztem be dvd-n, egyik gyerekkori kedvencem, vagy ezerszer olvastam ezt is.)Szóval Lyra a főszereplő éli életét és belecsöppen a "mentsük meg a világot" szituáióba. Ügyes, talpraesett, bátor, könnyen ismerkedik, nagy hazudozó, de ő a kiválasztott. Párhuzamos világok vannak, barátokat szerez, vannak köztük boszorkányok, emberek, jegesmedvék, szellemek stb. Van benne ármány, intrika, szerelem, sok-sok bonyodalom. Néha több szálon fut, most jön az uccsó fejezet, szóval szerintem ma este pontot teszek a végére.

    VálaszTörlés