Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 20., kedd

Gyorsan tanulok

Ma reggel a postás bácsival találkoztam. Ugyanazzal, aki a múltkor leugatott és szabályosan a saját lakásom ajtajában alázott porrá. Namost nemtom, hogy postás bácsi szimplán megszánt, vagy úgy gondolta, hogy legutóbb kissé bunkó volt velem, de ma ismét felcsöngetett, hogy utánvétes csomagom van. Én tök örültem, mert egyrészt nem tett halállistára, másrészt megjött a rendelésem a Tűvarázsból. (Éljen az akció!!!) Bácsi azért furmányos volt, mert még a kapucsengőben feltette a keresztkérdést: Ki tudja fizetni? Miután megnyugtattam, hogy ma pénzes vagyok, repült felém a csomagommal és igen, Dóra tanult hibájából, adott jattot is rendesen. Postás bácsi szó nélkül eltette, nem mondta, hogy nem kéne vagy hasonló, de azért kedvesen megköszönte. Ha tartom magam a néma alkuhoz, asszem jóban leszünk.
Na és mit is kaptam. Sok-sok fonalat és mivel a tárolása már nem megoldott, csak gyűlt egy dobozkában, így vettem lefűzhető tasakot és pálcikákat is. Úgy vettem észre, hogy ezzel a módszerrel elég ritka madár vagyok, de a 29. szülinapomra kaptam az uramtól egy gyönyörű hímzős táskát (DMC kék táskája), így a megoldás arra, hogy hogy is tároljam a cérnácskáim hamar kialakult. Mindig az ajándék táskámat használom, ha hímzek, mert nem csinálok kupit és nincsenek szanaszét a hímzős dolgaim. Meghalnék, ha a fiúk valamit elkavarnának. Még eléggé a keresztszemes hobbim elején jártam, amikor meglepett vele Viktor, így asszem akkoriban még fogalmam sem volt a bobináról sem. Szimplán vágtam egy darabot a cérnakötegből ha elfogyott a fonalam, ha meg maradt, akkor visszakötöttem. Szóval a táskához kaptam ilyen fóliás fonalrendezőt is pálcikákkal és nekem ez a rendszer nagyon bejött. Szép és jó drága:-DDD

A rendelt anyagaim Mariannhoz futottak be. Majd ha megkaparintottam őket, akkor azt is fotózom. Asszem kiéltem magam maximálisan az akcióban;) Még szerencse, hogy az uram tolerálja a hobbim...eddig... De ahogy elfigyelgetem, mindenkiben jó nagy hörcsög-család munkálkodik, ha keresztszemesről van szó!:-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése