Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. május 18., vasárnap

Pávaszem, avagy a Háromszínű

Vannak kedvenc sütikéim. Természetesen a mama repertoárjából valók. Az egyik legfinomabb a pávaszem, vagyis más néven a háromszínű süti. Csak beleszagolok és szabályosan újra az egyetemen vagyok. Mikor kinőttem az iskolapadból szinte rögtön feleség lettem, így a sütiről nagyrészt én gondoskodom, vagy a cukrászda;) Persze a mama időről-időre meglep minket sütikkel, de háromszínűt ezer éve nem csinált. Egyszer még a hőskorban (asszem Matyi fiammal voltam terhes), úgy jó 7 éve nekiálltam egyedül ennek a sütinek és katasztrofális lett a végeredmény. Mai fejemmel gőzöm sincs, hogy mit rontottam el:) Na lényeg, hogy tegnap este ismét nekigyűrkőztem és csodás lett!!!

Hozzávalók:
- 30 dkg porcukor
- 1 egész kockarama
- 4 tojás
- 1 tejföl
- 1 sütőpor
- 30 dkg liszt
- 1 zacskó vanília puding
- 1 zacskó puncs puding
- kakaó ízlés szerint

A porcukrot a Rámával kikeverjük, majd a 4 tojást egyenként hozzáadjuk. Belekeverjük a tejfölt, ha jó habos a massza, akkor jöhet hozzá a sütőpor és a liszt. A masszát 3 részre osztjuk, ízesítjük a pudingporokkal és a kakaóval. 2 őzgerincbe vagy egy kuglófformába tesszük, amit előtte alaposan kivajaztunk és liszttel meghintettünk. Alul legyen a sárga, aztán a csokis, legvégül a rózsaszín réteg. 180 fokos sütőben kb. 1 órán át sütjük.

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon finomra sikerült a 3 színű, tanusíthatom. És szerintem Matyi és Miki is csatlakozik hozzám.

    Nincs is annál jobb dolog, mint amikor az embernek este 9 óra után már nincs semmi dolga, végre hátra lehet dőlni, és akkor még a frissen készült sütemény is a tányérra kerül. :)

    VálaszTörlés