Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 28., hétfő

Az Ezerarcú













Tényleg csak a poén kedvéért:) Melyik a kakukktojás?

A történethez annyi tartozik, hogy Karcsim hihetetlen, hogy mennyire ugyanazt a képet képes vágni folyton a fényképezésnél. Van ez, nameg a szemmeresztős riadt, de az csak házi használatra van, nem publikus:) Nézegettem a fotókat és eszembe jutott Steven Seagal, mikor anno a popcornban láttam. Vagy 15 kép volt róla egymás mellett, mindegyik egyforma, csak más volt a felirat: pl. Most dühös, most önelégült, most nevet, most gondolkodik stb. Itt jön Karesz repertoárja.

Előrebocsátom, hogy pocsék fotós vagyok, sok kép életlen, vagy a háttér éles a lényeg helyett, de ez van. Mivel főként én fotózok, így csak ilyenek vannak. Ha Viktorra várok, akkor asszem kb. 20 képünk lenne Karcsi születése óta.

2 megjegyzés:

  1. Nem te vagy pocsék fotós, a gép nem eléggé profi. Majd a GPS, az emeletes ágy, hűtőszekrény, gyerekbútor, nappali bútor és számítógép megvsárlása után kapsz egy jó gépet. :)

    VálaszTörlés
  2. Kimaradt az étkezőasztal székekkel együtt;) Szóval úgy kb. pár év múlva esedékes lesz egy új gép... Nekem ráér, csak addig ilyenek lesznek a fotók!

    VálaszTörlés