Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 17., csütörtök

RR ismét


Ma beszálltam egy RR-be a kis topicon. Mikor az előzőt befejeztük, szilárdan elhatároztam, hogy soha többet újba nem fogok beugrani. Igazság szerint akkor túl sokat mérgelődtem azon, hogy egyrészt untam a mintát - a koriandert - másrészt a postázást nehezen tudtam megoldani.
Most viszont kezdett újra összeállni egy csapat, olyan emberek is beszálltak, akikkel még nem hímeztem együtt, így tuti nagyon sajnáltam volna, ha kimaradok. Nameg a minta is nagyon-nagyon tetszik (és nem utolsó sorban kicsi is), bár nálam tuti befutó lett volna a 13 Beauties is. Egyszer azt is meg kell csinálnom mindenképp. Aztán a végső lökést a döntéshez Brunyi adta, aki javaslatával megadta a kezdés időpontját. Júliusig meghímezzük az első kannát és csak aztán postázunk tovább kéthavonként. Szerintem ez a tempó menni fog, a postázást meg majd igyekszem hétvégenként megoldani a plázákban, mert Viktorom mondta, hgy ő többet RR-t soha nem ad postára, csak ha nagyon-nagyon-nagyon inokolt:)
Hogy miért jó nekem ez a kezdés? Július végén szül a kishúgom (Ismételten egy fiúval bővül a család. Hiába vágynak a szüleim kislány unokára, nekik ez lesz az 5. fiúunoka, lányra még várni kell...), addig be kell fejeznem neki egy folttakarót, amire a Popcorn Kalendárt hímzem. Eddig csak a januárral vagyok kész, most készülget a február. Szóval bőven van mit hímeznem az RR előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése