Gyerkőceim életkora

2008. április 17., csütörtök

RR ismét


Ma beszálltam egy RR-be a kis topicon. Mikor az előzőt befejeztük, szilárdan elhatároztam, hogy soha többet újba nem fogok beugrani. Igazság szerint akkor túl sokat mérgelődtem azon, hogy egyrészt untam a mintát - a koriandert - másrészt a postázást nehezen tudtam megoldani.
Most viszont kezdett újra összeállni egy csapat, olyan emberek is beszálltak, akikkel még nem hímeztem együtt, így tuti nagyon sajnáltam volna, ha kimaradok. Nameg a minta is nagyon-nagyon tetszik (és nem utolsó sorban kicsi is), bár nálam tuti befutó lett volna a 13 Beauties is. Egyszer azt is meg kell csinálnom mindenképp. Aztán a végső lökést a döntéshez Brunyi adta, aki javaslatával megadta a kezdés időpontját. Júliusig meghímezzük az első kannát és csak aztán postázunk tovább kéthavonként. Szerintem ez a tempó menni fog, a postázást meg majd igyekszem hétvégenként megoldani a plázákban, mert Viktorom mondta, hgy ő többet RR-t soha nem ad postára, csak ha nagyon-nagyon-nagyon inokolt:)
Hogy miért jó nekem ez a kezdés? Július végén szül a kishúgom (Ismételten egy fiúval bővül a család. Hiába vágynak a szüleim kislány unokára, nekik ez lesz az 5. fiúunoka, lányra még várni kell...), addig be kell fejeznem neki egy folttakarót, amire a Popcorn Kalendárt hímzem. Eddig csak a januárral vagyok kész, most készülget a február. Szóval bőven van mit hímeznem az RR előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése