Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 17., csütörtök

Miki alkotott




Mostanában két gyerekkel vagyok napközben otthon. Mikit április 1-től nem vittem többet bölcsibe. Egyrészt belejöttem a háromgyerekes létbe, másrészt folyton hazahozott pár nap után valami betegséget, harmadrészt csak foglaltuk azok elől a helyet, akinek tényleg fontos volt, hogy bölcsiben legyen a sráca, amíg dolgozik. Szóval ma is itthon voltunk, játszóra nem jutottunk ki, mert pocsék volt az idő. Amíg én főztem, addig Miki a segítségemmel alkotott. Próbáltam fotózni az elmélyült arcát, de sajna nem sikerült. Egyébként vagy kinyújtott nyelvvel, vagy tátott szájjal rajzol, mint az anyja:) Csatolom a művet is, szerintem ahhoz képest, hogy 3 éves volt januárban, nagyon szépen színez. Gondolom felismerhető, hogy miket színeztem én;) A nap híre, hogy Matyinak végre kiesett a metszője. Ha ránézek, mindig nevetnem kell, tök idétlenül néz ki:D Egyébként már nagyon várta, hogy kihulljon a foga, mert ugye csak akkor iskolaérett. Mondtam, hogy tegye a fogat a párna alá és a fogtündér hoz majd helyette valamit. Praktikus gyerek, ő a párnája mellé teszi, mert különben a fogtündér nem fogja tudni megtalálni a fogat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése