Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 23., szerda

Karcsi hozzátáplálása


Úgy tűnik, hogy Karcsi hozzátáplálása nem lesz a legegyszerűbb dolog. Matyi hozzátáplálása volt anno a kínlódás, a kudarcélmények netovábbja (megjegyzem ma sem eszik jobban, inkább csak fotoszintetizál). Ezt a szörnyű élményt oldotta fel Miklóska, aki csak tátotta a száját, mindegy volt mi az ebéd, a tízórai, az uzsonna, csak nyelte, mint kacsa a nokedlit. Szóval Karcsi úgy tűnik az arany középút.

Eddig próbálkoztam nála almával, banánnal, őszibarackkal és krumplival. Az almát csak mértékkel eszi, ha 20 grammot belenyomok, az már nagy szó. Bármi mással együtt viszont jöhet. Nekem ez tök fura, nameg nem is túl gazdaságos perpill, mert őszibarackot üvegben vehetek, a banán meg olyan hamar tönkremegy és a babának ugye csak a legszebbet adják a mamik:) Ma leugrottam a dm-be, vettem sütőtököt, vilmoskörtét, őszibarackos almát és egy kis répapürét, mert azt hiába csinálom én, egyik sem ette sosem, csak az üvegeset. Ha viszont a húslevesből szedtem ki, akkor az sokkal jobb volt. Igazából Karcsival az időzítés nehéz. Pont az ebédidőben kell ugyanis a Matyiért mennünk az oviba (11:30-13:00, amíg nem vagyunk otthon). Ez minden második nap borítja a kaja-rendünket sajnos:(

Pár szót Karcsi fiamról. Imádom, nagyon kedves, mosolygós, kiegyensúlyozott baba. A 4. hónap volt csak vele iszonyú, mert folyton bőgött, sikoltozott, vergődött. Kellett egy kis idő, mire a gyerekorvos anyámmal kitotóztuk, hogy le kéne állnom az alkeszmentes sörrel, hátha az megy át a tejjel és nagyon puffasztja. Amint abbahagytam a sörivást, rögtön minden rendbejött.
Karcsi egyébként hatalmas baba. Kb. 7,5 kiló körül lehet, nem tudom pontosan, mert mérlegem nincs, mázsálásra a védőnőhöz meg csak havonta járok. Ruhákból a 74-80-as szériát fogyasztja már. Kicsit lusta fiú, csak akkor forog a hasáról a hátára, ha neki is kedve van hozzá. A hátáról meg még egyszer sem fordult hasra, de már azért alakul az is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése