Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 12., szombat

Képtár

Őszintén szólva sok-sok blogot nézegettem már. Legfőképp csak nézelődtem, mert a keresztszemezők munkáira voltam kíváncsi. Csak a közelibb ismerősök bejegyzéseit szoktam olvasni, mert róluk jó tudni, hogy mi is történik velük. Naszóval én is szeretnék egy szép kis képtárat. Ma elkezdtem végigpörgetni a dg képeinket, hátha megtalálom a régebbi fotókat, mert amik az nlc-re vannak feltéve, azok nagyon le vannak sajna kicsinyítve. Hát ahogy elnéztem nem lesz kis meló a képek kikeresgélése, de mindenképp kellenek, mert eddig leginkább csak ajándékba hímeztem, sokat nem tudnék újra fotózni. Igyekszem pár napon belül összehozni a képtáramat és akkor majd belinkelem, hogy lehessen nézegetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése