Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 18., szerda

Ünnepeltünk!

Tegnap kora reggel befutott a Bookline-os csomagom, úgyhogy írtam is rögtön Viktornak, hogy ne késsen, este ünnepelünk!!! Délután nekiláttunk Mikivel tortát sütni. Semmi extrát, csak vakondtúrástortát. Hát Miki nagyon aktívan és lassan segített, így mire a felvert tejszínt a krémhez kevertük, addigra az alja tök folyós lett. Ott paráztam, hogy majd nem áll össze a cucc, de végül valahogy csak összehoztuk, igaz dőlt és folyt az egész, de nagyjából normálisan nézett ki.

Viktor semmi támpontot nem adott, hogy minek örülne szülinapjára, vagy házassági évfordulóra. Így kapott tőlem két dvd-t, amiről tudtam, hogy nagyon szereti. Ezeket a szülinapra. A házassági évfordulóra valami személyeset akartam adni. Valami olyat, ami nekem sokat jelent. Végül a Szív című könyv mellett döntöttem. Olvastam általánosban, gimiben és egyetemen is. Mindig megérintett, mindig adott valami újat.

"Edmondo De Amicis olasz író (1846-1908) haditudósítóként végigharcolta Itália egységesítésének utolsó nagy hadjáratát 1866-ban, majd újságíróskodott, és tanulmányokat, elbeszéléseket írt. Számos műve közt legismertebb és legsikerültebb a Szív (1886), amely regénnyé összeálló diáknapló, voltaképpen egy tanév története. Enrico Bottini torinói kisdiák egyszerű szavakkal, de igen meggyőzően beszéli el, mi minden esett meg vele és társaival abban a mostanra oly valószínűtlenné szépült száz évvel ezelőtti világban.

A könyv nagyon sok jóra tanítja olvasóit: lelki nemességre, áldozatkészségre, helyes viselkedésre a családban és azon kívül. Jótettekre buzdít, csodálatosan tud hazaszeretetre lelkesíteni. Az ifjúsági irodalom igazi remeke."

Na és én mit kaptam? Majdnem bőgtem, mikor odaadta az uram, nagyon-nagyon örültem neki. Itt is van:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat adtatok egymásnak. :))

    VálaszTörlés
  2. Némiképp sérelmezem, hogy nagy horderejű látogatásom nem került be az ünnepi nap lelkesítő pillanatai közé....
    legközelebb majd viszek pár cicát a gyerekeknek, szerintem az emlékezetes lesz!
    Krisi

    VálaszTörlés