Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 22., vasárnap

Bent Creek: A Pixie For All Seasons - Winter (4)





Íme, készen vagyok vele. A fehér csillagok helyett a ruhára gombok kerültek, így az enyém is egyedi lett talán. Az arcát kikontúroztam azzal a DMC színnel, amit a leírás ajánlott. Lehet, hogy kibontom és keresek neki valami erőteljesebb színt, még nem döntöttem el. De most hozzá nem nyúlok, élvezem, hogy végre készen van!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett és tetszenek a gombok is!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a tündérke! Látom ám én is, hogy milyen szépek az x-ek! ;)

    VálaszTörlés
  3. Csak Mártit tudnám ismételni...
    Tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt kézbe venni és úgy látni a nőcikéd. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett! Nagyon tetszik!
    Az arcához én is hozzányúlnák, egy erősebb kontúr erejéig! Amúgy tökéletes! ;-)

    VálaszTörlés
  6. Deee nagyon jó ezekkel a csillagokkal! Mit szeretnél készíteni belőle?

    VálaszTörlés
  7. Köszi csajok!

    Kép lesz belőle, falra való, a többivel együtt. Biztos hülyeség, de sajnálom a keresztszemes dolgaimat használati tárgynak vagy párnának felhasználni;)

    VálaszTörlés