Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 19., csütörtök

Twilight - Alkonyat


Bevallom, csak azért olvastam el a könyvet, mert annyira sokan írtak róla nagyon jó dolgokat. Igen vágytan egy olyan könyvre, ami úgy magával ragad, hogy bármit csinálok, inkább a könyv mellett szeretnék ülni. És tényleg így jártam. Vasárnap este kezdtem olvasni. Késő éjjelig faltam a könyvet, aztán másnap minden szabad percemben (a nem szabadokban is) olvastam és olvastam. Este hatra múltidő lett a könyv:-DD
Összességében a történet nagyon tetszett. Lehengerlőnek találtam a szerelmi szálat, annyira jól bontotta ki az érzelmeket. Nagyon jó volt, hogy a könyv felénél már a szerelem totál csúcsponton volt és én csak tartottam a kezemben, néztem, hogy még itt a fele, mi a fenéről lesz még itt szó? Aztán jött a bonyodalom. A vámpír rész is nagyon fordulatosan ki volt dolgozva, tetszettek az új ötletek, napfény stb. Nekem a vámpír Edward jobban tetszett karakterben, mint Bella, az ember. A könyv hátlapján volt a filmplakát. Addig, amíg olvastam nem is kerestem semmi képet a könyvről, hogy a fantáziámban is megelevenedhessenek a szereplők. Néha-néha néztem a borítót és szörnyűnek találtam Edwardot. Valami egészen mást képzeltem el...

Aztán tegnap estére megszerveztük végre a csajokkal, hogy találkozunk. Mivel ha rajtuk áll a választás, akkor is csak és kizárólag az Alkonyatot akarták volna megnézni, így én hívtam meg moziba a társaságot:-DDDD Még szerencse, hogy a Hunniában szerdán a jegy csak 390 Ft;) Nyolckor sikeresen összejöttünk és olyan jó volt egy kicsit dumálni, röhögni plüssállatokról szóló sztorikról meg egyéb kínlódásokról. Ígérem, hogy legközelebb szépen beszárított hajamra nem húzok kalapot és akkor nem leszek fiús-frizurás! És tényleg jó lenne elmenni egyet közösen vásárolni, mert a ruhaszekrényem színei néha aggasztóak. Mara, baromi jól néztél ki!!!! Komolyan, ilyenkor olyan slampetnek érzem magam, nameg unalmasnak. Elgondolkodtam, hogy talán már itt lenne az ideje annak is, hogy néha kisminkeljem magam, csak bitang szar a technikám;)
És most őszintén, Krisi, nem tudtunk sokkal több dologról és figyelmesebben beszélgetni, mint kedden, mikor felugrottál hozzánk és a végén Activitit játszottál a fiúkkal? Köszi, hogy benéztél, jó érzés volt, hogy végül csak nem mondtad le az utolsó pillanatban! A srácok mondták, hgy máskor is jöhetsz. Kicsit hiányolták Marát...
Nade a filmről pár szót. Én kissé csalódottan álltam fel a székről. Jó, tudom, hogy másfél órába kellett belezsúfolni az elég bonyolult érzelmek mellett a sztorit is. A szereplők, a karakterek nagyon el lettek találva. Még Edward is tetszett, bár a végén hiányoltam a falfehér arcot, egyre emberibbnek tűnt. Viszont pár dolog irtóra zavart. Egyrészt Jacobnak nagyobb szemfoga volt, mint az összes vámpírnak együtt és a baseball meccs utáni vámpír-összecsapás igen vérszegényre sikeredett. Egyszerűen a félelmeteset, a lenyűgőzőt én nagyon ritkán láttam felcsillanni. Ez hiányzott. A humor viszont nagyon ott volt, csúcsjelent a vámpírkonyhás! Azért a csajok is élvezték, szóval most már Maránál a könyv, hátha hétvégéig elolvassa, aztán megtárgyaljuk majd!

3 megjegyzés:

  1. bevallom, félve, magam előtt is szégyellve, hogy moziztam vele este...
    köszi, jó volt!!!

    VálaszTörlés
  2. Éljen! Kicsit féltem, hogy majd Balázsnak elmeséled, hogy nagyon beteg filmet láttál az este!

    Még mindig nem tudok mozizni vele. Miért?!?!

    VálaszTörlés
  3. Nekem elég volt felidézni, milyen béna csaj voltam a gimiben és milyenek voltak a menő csávók.. no és mennyire vágytam arra, hogy összejöjjön egyikükkel a dolog.
    Az meg mindegy is, hány éveset mozizik magából az ember..

    VálaszTörlés