Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 1., vasárnap

10 szó

Csédóra hívott játszani. Szabad asszociáció 10 szóra.

- Hegy: megmászni, legyűrni. Wass Albert: Adjátok vissza a hegyeimet.
- Zene: Elsőre Chopin keringői ugrottak be. Kicsi a kezem, így sosem tudtam őket lejátszani.Hát megvettem őket cd-n. Rég hallgattam.
- Levél: öröm, várakozás, ritkán írok már kézzel levelet.
- Kulcs: Az én kulcsaimat egy macis kulcstartó tartja össze. Az uszodában a kabinos néni kivétel nélkül mindig elmondja milyen helyes.
- Könyv: Majdnem mindenevő vagyok belőle. Talán csak Kunderát írtam le végérvényesen.
- Csoda: Kéne nagyon... Misiért!
- Gyerek: Szolgálat, három van, néha sok-néha kevés.
- Kultúra: Kultúrális életre nincs lehetőségem szinte semmi, mióta a srácaim vannak. Talán pár év múlva.
- Szép: Szeretném néha ezt érezni, ha magamra gondolok. Hiúság!
- Édesség: Szamos minden mennyiségben. Nagyböjt: A sütiről és a csokiról mondtam le erre a negyven napra. Menni fog.

Hubbub is hívott játszani.

- Tudás: Ha megszereztem el már nem vehetik tőlem.
- Film: Most épp a Vérfarkasok lázadása köti le a gondolataim. Azzal mozizok bnap mint nap.
- Erő: A bal kezem sokat javult, de feleolyan erős sincs, mint régen. Talán nemis lesz soha...
- Nyelv: Csók. Első csók. Ezt a bejegyzést már régóta meg akarom írni.
- Nyár: Meleg, szabadság, nyaralás
- Játék: Egyre nehezebben megy a gyerekekkel. Ma konstatáltam, hogy talán 10 milliomodik alkalommal pakoltam össze az autókat. A kiskonyhát még egyszer sem, mert nincs...
- Íz: Sárgadinnye fagyi
- Boldogság: Viktorral
- Hagyomány: Amit tudok, viszek tovább abból, amit én hoztam. Remélem majd a gyerekeim is szeretnék továbbadni egyszer a sajátjaiknak.
- Víz: Uszoda. Hetente kétszer legalább 20 hossz a minimum.

Zsuzsit hívnám játékba, ha még más nem hívta. A 10 szó: politika, autó, meleg, kell, kávé, félelem, szórakozás, egyetlen, otthon, ünnep.

2 megjegyzés: