Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 6., péntek

Bent Creek: A Pixie For All Seasons - Winter (2)


Így állok jelenleg a Pixiekémmel. Valahogy az utóbbi időben kicsit alulbecsülöm azt az időmennyiséget, ami ahhoz kell, hogy egy hímzést befejezzek. Erre a Pixire is úgy néztem, hogy ó, a héten tuti befejezem. De nem fogom. Sőt, kicsit úgy érzem, hogy megint annyit hímeztem, hogy most valami más hiányzik. Asszem nekilátok a Viktortól kapott kirakónak a hétvégén, és ha nagyon belejöttem akkor folytatom a Pattól kapott 6 db ezres kirakó egyikével. Van közte pár olyan csodás!!!

Nade visszatérve Pixiekére. Szeretem csinálni, haladós nagyon. Szépek ezek a kézzel festett cérnák. Egész fura dmc-vel beleölteni a képbe, várom, hogy az is melíros legyen:-DDD Most délután csináltam egy színhűbb fotót, mint amit az nlc-re feltöltöttem. Szerintetek nem olvad bele a hajába az arca? Kikontúrozzam? (én nagyon hajlok rá)
Ja, és szájat csinálnom kellett a kislánynak, bár a minta nem jelöli. Olyan üres volt nélküle az arca...

10 megjegyzés:

  1. Nem tudom... akkor a kezét is kontúrozni kellene nem? Talán inkább azzal a színnel, amivel a csillagok vannak,kontúroznám az a gallérszerűséget a nyakán...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is kontúrozd ki az arcát, mert nagyon beleolvad (gondolom élőben is, ha Te is úgy látod), a kezét viszont nem szükséges, de meglátod, ha az arc vonala kész...
    Nagyon aranyos lett a szája és szép lesz nagyon!!!

    VálaszTörlés
  3. Az én bicskám a virágmező-kishíd-vízben tükröződő virágmezőbe tört bele.

    VálaszTörlés
  4. A kép alapján szerintem is ráfér a pofijára egy kis kontúr. Kíváncsian várom, hogyan döntesz.

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik így is, de ha jobbnak érzed úgy, akkor kontúrozd ki nyugodtan. Végül is az a lényeg, hogy te hogy érzed jobbnak. A minta nem szentírás:-D Így máris egyéni a tied!Szép lesz! Majd a talin megkukkantjuk, s meózzuk:-DDD Már alig várom!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is hiányzik róla valami kontúrszerűség,de neked kell eldönteni,hogy tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  7. Hát egy kis arckontúrozás tényleg jól jönne, a kezénél nem vészes.
    Nagyon szép lesz különben. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a véleményeket. Lesz rajta kontúr, tuti!

    VálaszTörlés
  9. nagy kedvencem ez a sorozat! tündéri lesz (hiszen ez a dolga;) )a te mosolygósod is!

    VálaszTörlés