Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 22., vasárnap

Sárkánytalálkozó (4)

Tegnap nálam került sor a sárkánytalálkozóra. Most már tudom, hogy Klaudia miért vette ki a pénteket szabinak, Mariann miért küldte már pénteken a nagyszülőkhöz a fiúkat. Hiába kezdtem el én is péntek este a készülődést, hiába volt félig rendben a lakás szombat reggel, rohadtul megcsúsztam a főzéssel. A srácok Viktorral valamikor háromnegyed tíz körül keveredtek be az autóba. Utána fél kézzel pakoltam, fél kézzel porszívóztam, fél kézzel zöldséget hámoztam. Hány kezem is van?;) Szóval nekem jól jött, hogy kicsit mindenki késett. Addig legalább irgalmatlan hangerővel Massive Attack-et hallgattam, hogy pörögjek. Ha sietnem kell, mindig jól jön valami kis zene, különben belassulok:-DD

Megérkezett elsőnek Évi, kicsit beszélgettünk, körbemutogattam a lakást. Jó lett volna rögtön leülni és dumálni, de akkor még nagyon a főzés elejénél tartottam csak. Szerencsére hamar befutottak a többiek is, úgyhogy nyugodtan kotyvaszthattam tovább az ebédet. Remélem mindenkinek ízlett, a kedvenceimet főztem, amiket Viktor meg én imádunk, de a srácok egy kanállal sem kóstolnak belőle. A levesből néha kispórolom a bort, most nem tettem! Egyébként mindenki annyit evett, mint egy egér. Maradt fél kondér leves, szinte az összes sült kolbász, a sülthúsból is tetemes adag! Én is lefagyasszak belőle?:)

Jó volt látni a többiek munkáit. Mindig úgy érzem, hogy nagyjából a legkevesebbet tudom felmutatni, de mostanában tényleg sokkal kevesebbet volt kezemben a tűm, mint egyébként szokott. A sárkány SAL mindenkinél szépen alakul, Dorottyáé már készen is van. Én tartottam magam a 30 x-hez, na majd legközelebb belehúzok én is.
Örülök, hogy találkoztam Delfikével. A tengeres képen azért sajnálkoztam rendesen, hogy otthon maradt. Aztán a buborékoson is sajnálkoztam, nade majd máskor!

Lányok, köszönöm a sok ajándékot! Kicsit mindig zavarban vagyok, ha ennyi mindent kapok. Köszönöm Nektek! Itt is van egy kép róla. A Tildás könyveket közösen adták a lányok, az anyagcsomagot Delfike hozta nekem (már tudom mire fogom elhasználni!), Évitől kaptam egy kis tavaszi hímzést, Klaudia meg egy varrott neszeszert adott sok-sok csokival.
Anita! Én is éreztem, hogy valami most más. Tény és való, nem voltam beszédes kedvemben. Én közben magamban azon mosolyogtam, hogy Dorottya viszont az átaludt egy nap beszédtermelését bőven bepótolta:-DD

Nem két perc volt este eltakarítani a vendégeskedés nyomait:-DD Fáradtan hullottam le a kanapéra hímezni. Elővettem az RR kendőt, hogy minél hamarabb postázhassam. Aztán néztem az Underworld első részét. Közben baromira sajnáltam, hogy Mara beteg lett, nagyon kellett volna, hogy beszélgessünk... Néha még az is felmerült bennem, hogy hiányoznak a gyerekek, de aztán gyorsan üresbe tettem az agyam.

Ma Viktor telefonjára keltem háromnegyed kilenckor. Gyorsan elmentem a templomba, aztán segítettem Júlia kisfiának a matekháziban, úszni voltm, délután meg hímeztem. Most meg várom a fiúkat.

11 megjegyzés:

  1. Hááát, néha úgy éreztem, hogy ha én nem beszélek akkor néma csöndben ücsörgünk a nappaliban......... Basszus... valakinek kellett jártatni a száját, mindenki be volt lassulva.... elvileg én szedem a DHC-t..... :-D

    VálaszTörlés
  2. Dóra, én majd kérném a leves receptjét, legfeljebb kicsit variálok a zöldségeken, hogy legyen benne olyan is, amit Andris megeszik. :-)

    Néha egy-két gondolat azért bennem maradt, de azért szoktam többet is beszélni, szó ami szó.

    VálaszTörlés
  3. köszi a vendéglátást! A Levesreceptet én is szeretném, max nálam sem esznek belőle a gyerekek :)
    Finom volt nagyon, és én kolbászt is ettem!

    VálaszTörlés
  4. Dóri nagyon örülök,hogy tetszett a kis ajándékom és kíváncsian várom,hogy mit fogsz alkotni belőle. :)
    S köszönöm a vendéglátást! A citromos csirke nagyon ízlett és igaz veled feleztem el a husit még is nagyon belaktam.Hazafelé Dorottyáékhoz és még azt mondogattam,hogy húúú de tele vagyok,pedig a kolbit meg sem kóstoltam.
    Esetleg a husi recepjét megkaphatom,hogyan is lett ilyen finom?

    VálaszTörlés
  5. Sebaj Dóri! Nem haladsz lassan a hímzéssel, ne aggódj, egyszerűen csak rossz társaságban vagy. Legközelebb velem és Krisivel tarts himzős bulit. Krisi is és én is elvisszük a munkáinkat és megnézzük ki haladt a legtöbbet az elmúlt hónapokban. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Dóri, még egyszer köszönöm a fini kajákat! Végre megírtam én is a beszámolóm..., de most igazolt fáziskéséssel:-DDD Most jut eszembe, kihagytam a készleteidet, amin szemem, szám elámult... majd holnap még beleírom, most már mennem kell szúrni...brrrrrr.

    VálaszTörlés
  7. A rossz társaságon baromira könnyen lehet ám változtatni..... ;-D Semmi nem kötelező....

    VálaszTörlés
  8. Lányok! Köszi mindenkinek, hogy eljöttetek. A recepteket igyekszem feltölteni mihamarabb a sárkánykonyhára.

    Mara! Na majd összehozunk Krisivel és veled is egy hímzős találkozót, de elég uncsi lesz csak a saját dolgaim nézegetni, viszont tuti én hímeznék a legtöbbet hármunk közül. Inkább igyunk és csipszezzünk!

    VálaszTörlés
  9. Dorottya! Ezt most Marának, vagy nekem írtad?

    VálaszTörlés
  10. Csak Dóri hímzős önbizalmát szerettem volna növelni azzal, ha megmutatnám neki azt a két alátétet (vagy mit) amiket tavaly nyáron kezdtem el és még mindig félben vannak, de már látszik rajtuk, hogy ki kell bontani.

    VálaszTörlés
  11. Általánosságban írtam....... én nem érzem , hogy baromi sok mindent hímeztem volna......

    VálaszTörlés