Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 10., kedd

Kiraktam, szerettem...

Volt tervben, hogy írok több dologról. A nagyböjtről, kérdéseket arról, hogy milyen eséllyel kerülhet az ember a jobb oldalra a végítéletnél. Terveztem egy bejegyzést a gazdasági válságról és kishazánk dolgairól, hogy hogyan látom. Írni akartam egy idióta bejegyzést a vérfarkasokról és a vámpírokról. Szerettem volna pár sort hagyni arról, hogy milyen találónak találtam Orbán Viktor évértékelő beszédét. De nem teszem, mert most nem érzek hozzá semmi de semmi kedvet.
A blogom rózsaszín, ilyen is marad. A rosszkedvem az enyém, a gondjaim az enyémek. Azt megtartom magamnak és Viktornak.

Tehát inkább itt van egy kész kirakó. Az uramtól kaptam a névnapomra. Villámgyorsan kiraktam, kicsit a fiúk is segítettek. Élvezet volt rakni!

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kép. Én még lehet ki is hímezném:)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a kép!
    Pedig a vérfarkasok érdekeltek volna! Az csak nem rosszkedvű téma már?

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a kép! S még mindig csak csodálni tudom a kitartásodat! Azért érdekes témákat vetettél fel... Én is azt kérdezem, amit HubbubDóri is: s a vérfarkasok? :-DDD

    VálaszTörlés
  4. Azért ha van kedved írd csak meg azokat a bejegyzéseket.Nagyon szeretem olvasni az írásaid,s szerintem nagyon sok mindenben hasonlóan gondolkodunk.
    Itt is szeretném megköszönni a meghívást!

    VálaszTörlés
  5. :-) Hűű, nagyon tetszik a kép!!!!

    VálaszTörlés
  6. Delfike szívesen! Örülök, hogy megismerhetlek!!!

    Na talán a vérfarkasokat megírom ma este vagy délután. Egyébként mindegyik téma jókedvű lenne félig, csak az indíttatás nincs meg hozzájuk most bennem. Majd megjön!

    VálaszTörlés