Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. március 25., szerda

Bőrgyógyásznál

Halogatós vagyok. Néha az olyan dolgokban is, amiben nem kéne. Most enyhén szólva a körmömre égett a dolog. Matyinak teljesen tropa lett a bőre, gondoltam nagyon időszerű lenne már lépni valamit. Kiszáradt, ekcémás lett a két lába, sőt mostanra már a karja is. Hiába vezettük be, hogy csak kétnaponta van fürdés, túl sokat nem javított a helyzeten, max. lassította a romlást. Szóval ma gondoltam egy nagyot, felhívtam a két utcával beljebb lévő Szent Teréz magánrendelőt, kérdeztem, hogy van-e esetleg valami jó kis időpont bőrgyógyászatra. A recepciós csajszi mondta, hogy ha oda tudok érni 40 perc alatt, akkor akár ma is van. Frankó, megyünk, bár épp akkor vágtunk be Miklóskával egy-egy szál hagymát, de max. büdösek leszünk. Mondtam, hogy sietek, ha kicsit kések bocsi, de három kölyökkel érkezem.
Koppra ott voltunk, épp levettük a kabátainkat, mondta a recepciós hogy mi vagyunk a következők, mindjárt mehetünk. Miki nem akart bejönni, rögtön a játszósarok felé vette az irányt, én leültem Matyival és Karesszel a rendelő ajtajába. Laza két perc után jön Miki:
-Hát anya, ez a kaka már nagyon ki akar jönni a popómból.
Nem tudtam, hogy nevessek, vagy sírjak. Matyinak mondtam, hogy maradjon, ha a doktornéni behívja, mondja, hogy én is jövök, csak a középsőt vittem a wc-re. Mikit felcsaptam a női wc-re, mondtam, hogy aztán most mindent bele, itt kivételesen nem trónolhat 10 percet, mint otthon, mert dolgunk van. Kivételesen tényleg gyors volt.
Berongyoltunk a rendelőbe, doktornéni megértőnek bizonyult. A következő negyed órában végignézhette a gyerekeim esti őrületét. Igyekeztem mindent megjegyezni, miközben Miki a földön a kúszott, Karcsi a műszereket próbálta levadászni az asztalról, Matyi meg megállás nélkül beszélt. Néha láttam rajta, hogy kicsit sokan vagyunk neki, de hősiesen végigmondott mindent, csak egyszer kérdezte meg, hogy mondjam már vissza mi volt az utolsó mondata, mert már nem emlékszik arra, hogy mit akart még mondani.

Sikerült még a patikába is beérnem a kölykökkel, úgyhogy holnapra kikeverik a krémeket Matykónak. Állítólag egy hét múlva már látványos javulást kell látni, három hét elteltével meg tünetmentes lesz. Ha mégsem, akkor négy hét múlva kontroll.

Holnap logopédus nénihez megyek Mikivel és Karesszel. Lényegében nincs ezzel semmi gondom, csak az egész délelőttöm tropára megy. De a lényeg, hogy Miki nagyon szereti Enikő nénit, szívesen megy hozzá "játszani". Karesz rühelli ezeket a kiruccanásokat, mert fél kilenckor indulunk és jó esetben valamikor dél körül érkezünk csak haza, eszünk és mehet aludni. A köztes időben egy jó órát kotorhat egy nagy, üres lakásban, a többit babakocsiban tölti utazás címszó alatt.

6 megjegyzés:

  1. nekunk a borgyogyasz: ket naponta olajos furdovizet + a lanyok attertek a zuhanyozasra, ameley nagyon elveznek.
    ismeros a 3gyermekes szitu ;)

    VálaszTörlés
  2. Andris bőrét a napi 3szori fültől-farokig Neogranormon babatestápolós testápolózás tette rendbe, nagy üvöltések közepette tavaly télen, meg anyós első, és mindeddig egyetlen használható ötlete, az aloés folyékony szappan. Nem reklám volt... :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nekem is ismerős a téma. :(
    Mi már régóta csak kétnaponta fürdetjük a gyerekeket (hacsak nem szednek össze extra koszt egy nap:) )és én is kenegetem őket testápolóval is.Most már én is megpróbálok odafigyelni, hogy amikor még csak kicsit piros, akkor ne ódázzam el a kenegetést, mert később sokkal rosszabb lesz.;)
    A Fanninak egyébként a kezét is állandóan kenegetnem kell, mert egy fél órás kintlét után is úgy kiszárad,kivörösödik, hogy csak na!Még most is, nem csak amikor nagyon hideg van. :(

    VálaszTörlés
  4. Felnőttekkel is előfordul az ilyesmi - a pasim most kapott hipoallergén mosakodót és testápolót a gyógyszertárban. Ők készítik, ráadásul egy fél évre való adagot kapott, mindezt 700 forintért

    VálaszTörlés
  5. Macusnak is néha bepirosodik a bőre, egyenlőre én is halogatom az orvost. Addig megpróbálok egy másik testápolót! :-(

    VálaszTörlés
  6. Hát én kenem a Matyit reggel este, már nem viszket neki annyiram, csak panaszkodik, hogy egész nap zsíros a bőre!:-DD

    VálaszTörlés