Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. augusztus 1., péntek

Pénteki jelentés (11)

Gondolkodtam azon, hogy nekem is külön címkékkel kéne ellátnom a különböző hímzéseimet, de ahogy elnézegettem, olyan össze-vissza hímezgetek egyszer ebbe másszor meg amabba, hogy nem látom értelmét. Pedig micsoda ötlet:-DD

Heti jelentésem íme:
A Fleur de Lis ősztündérjét kezdtem hímezni. Na nem olyan kicsi, ha jól emlékszem úgy 190*220 x a kép mérete. 16-os ecrü aidára készül DMC-vel. Eddig imádom hímezni, rossz, ha le kell tennem a tűmet, de hát le kell tennem. Három gyerek néha sok-sok kötelességgel jár. Nade Matyival legalább együtt hímzünk és Miki is egyre többet pedzegeti. Vele inkább gyurmázok, minthogy tűt adjak a kezébe, pedig rühelek gyurmázni... Matyi is haladt egy kicsit a fókával:
Most pedig robogok tovább pakolni, mert hosszúhétvégézünk. Majd vasárnap remélem jövök sok-sok jó képpel!

4 megjegyzés:

  1. Szia! Most huppantam be hozzád,nagyon tetszenek a munkáid! És gratulálok a csemetékhez is!

    ildikó(http://davidreka.freeblog.hu/)

    VálaszTörlés
  2. Szépen haladtok mindketten és látom, jól sikerült a hétvége is. :-)))

    Lenne ám mit visszanézned, sok-sok jelentés van, csak nem működik a topicok egy része. Volt már máskor is ilyen?

    VálaszTörlés
  3. Hát néha-néha előfordult régebben is, nameg amikor újítottak, akkor napokig egy csomó dolog rém szar volt.

    Amint jó lesz, igyekszem visszaolvasni a topicot.

    VálaszTörlés