Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. augusztus 22., péntek

Pénteki jelentés (13)

Kicsit elbizonytalanodtam, hogy milyen nap is van ma, hiszen a kistopicon minden pénteken jelentjük a heti termést. Ma én voltam az első délután fél hatos jelentésemmel. Na de aztán csak meggyőztem magam, hogy péntek van.

Hát én továbbra is a MUK jegyében alkotok;) Eddig élvezem. Viszont a jövő héten csak be szeretnék pár dolgot fejezni is, úgyhogy újabba ígérem, hogy nem kezdek...

Ma délután hatalmasat aludtam, de már nagyon kellett, mert kishúgom folttakaróját zöngetem a varrógépen esténként, jó lenne nem mindig kókadó fejjel alkotni. Csak a teljesen kész takaróról fotózok majd, de addigis itt van egy az indulás előttről. Végülis ilyen anyagokat szereztem be hozzá, nem minddel vagyok elégedett, de már lassan kezdett körmömre égni a dolog. A kész 12. blokk képével még adós vagyok, íme, itt is van:

Elkezdtem a Maria van Scharrenburg babaköszöntőt is. Eddig a fiókomban lapult. Először Miki fiamnak szerettem volna készíteni, de neki találtam egy másikat, ami jobban passzol a gyerekhez is meg az ízlésemhez is. De ez továbbra is a kedvencek között van. Na majd meglátom melyik baba vagy gyerek kapja. Jelölt van rá bőven.

Kicsit haladtam a BC Autumn Row-val is. Majdnem befejeztem, kicsin múlott;) De aztán mégis meguntam. Olyan szimpla. Talán ha a betűket más színnel csináltam volna, biztos jobban tetszene, de ez az enyhén fakó barna valahogy nem jön be. Asszem ha ez meglesz, akkor kicsit hanyagolom a "letisztult mintákat", bár ki tudja. Inkább nem ígérek semmit. Soha ne mondd, hogy soha!!!

A tegnapi elmélkedős hangulatom elmúlott. Nem lesz folytatás:) Inkább csak rendet kellett raknom a fejemben. Végülis a 6-ai hétvégén kell megváltanunk a világot. Majd csak összejön;)



3 megjegyzés:

  1. Valamiért jobbra csúsznak a képeim. Nincs kedvem tovább ökörködni velük, maradnak így...

    VálaszTörlés
  2. Meg a szöveg is elcsúszott, de azért érhető. :)
    Misi ajándéka nagyon tuti lesz!!!

    VálaszTörlés
  3. Na most már oké, az uram megjavította:)

    VálaszTörlés