Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. augusztus 5., kedd

Misit meggyurmáztam végre!!!

Vasárnap voltunk otthon Ajkán. Mindenképp be akartunk ugrani a szüleimhez, mert egyrészt 4-én ünnepelték a 35. házassági évfordulójukat. Aztán 7-én jön a bátyám 34. szülinapja. 29-én múlt az enyém , amire készültek mindenféle jókkal a szüleim és a húgomék, nameg a lényeg, Misi, aki már otthon van és meg lehetett két kézzel gyurmázni.

A fiúk nagyon várták, hogy Misit lássák, mert hiába mentünk be a múltkor Veszprémbe, csak Viktor és én nézhettük meg az ablak mögött, mert még az intenzíven volt a baba. Matyi nagyon el is kenődött akkor, ehhez képest most nem sokat foglalkozott az unokatesóval.Milyen Misi? Olyan inci-finci, hogy az csak na. Sokkal nagyobbnak képzeltem. Karesz olyan nagy lakli kölyök már mellette. Naná, hogy meggyurmáztam Miskát, fura volt, hogy csak úgy nyeklik jobbra-balra a feje, semmi tartása nincs, olyan kis vékony combjai vannak stb. Közösen megállapítottuk, hogy a haja a feje tetején olyan, mint egy bolyhosodó pamut póló. Komolyan. Talán a képeken látszik is. Tök fura. Hátul meg amolyan Einsteines hatású a frizkója, szóval csudapofa egy kiskölyök. Egyébként 3150 gr és 53 cm volt az induló mérete. Húgom szerint most már a 3500 körüli súlyt döntögeti. Szépen szopik és úgy tűnik, minden rendben lesz vele... Húgom még nagyon kezdő anyuka, néha van, hogy a kertesházból nem jut ki a gyerekkel a friss levegőre. Hajrá Tusi! Bele fogsz jönni!!!

Egyébként amint meggyurmáztam Misit, rögtön elindult a hangya, hogy jaj de szeretnék még egy ilyen kis védtelen babát, akit gondozni, ápolni, szeretni, szoptatgatni kell... De most már arra is nagyon várom, hogy úgy menjek ki a srácaimmal az utcára, hogy nem kell egy babakocsit sem vinnem, csak két bringát plussz egy kismotort.

Itt van pár kép Misiről, nameg egy szinkronbőgés a srácainkról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése