Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. augusztus 27., szerda

Alkotói válságba kerültem...

Hosszú napok óta nem hímeztem. Általában aludtam vagy valami szörnyű műsort néztem a tv-ben. Sem a kezem, sem a varrógépem nem járt, már lassan kezdtem aggódni magamért.

Asszem tegnap este rájöttem alkotói válságom okára. Egy egyszerű statisztika csak. 10 db megkezdett munkám van, na jó, legyen csak kilenc, mert az RR nem számít. Mindössze 3 munkámat fejeztem be eddig idén (Mariann, szerintem ez lófüle a te idei kész 37 munkádhoz képest!!!). Folyton azon filózom, hogy melyiket kéne elővenni és pár x-et belebökni. Mindegyik halad, de egyik sem látványosan és valahogy ez kicsit elvette a kedvem az öltögetéstől. Közben újabb hímzések felé kacsingatok és hamarosan kezdődik a Mirabilia SAL is. Szóval összességében elmondhatom, hogy növesztenem kell két kezet még és 2009 nem a MUK éve, hanem a fejezzünk be pár dolgot éve lesz. Egy tuti, addig nem kezdek új munkába, amíg valamit be nem fejezek. Úgyhogy tegnap egész késő este előkaptam a Mary-t és hímeztem bele megint pár szálat:) Remélem, hogy péntekig a feléig eljutok, olyan csiga tűim vannak:(((

Közben Klaudiánál láttam pár új dolgot és baromira csábítanak!!! Áááá, mi lesz így velem?!?!

2 megjegyzés:

  1. Nehéz dolog ez a MUKK. Nekem az segített, hogy átnéztem az elkezdetteket, és könyörtelenül selejteztem, néhány kuka, néhány a fiók mélye, és megbeszéltem magammal, hogy igenis nem fog frusztrálni, hogy nincs kész. Aztán kerestem néhány új, de kicsi, kizárólag 1-2 hetes munkákat, gyorsan megvannak, és magvan az érzés, hogy valamit befejeztem. Eldöntöttem, mivel ez jelenti a kikapcsolódást, csak élvezetből szabad csinálnom. Még így sem jutottam el a mindig csak egyez himzek állapotig, de legalább lecsökkent 3-4re.

    VálaszTörlés
  2. Jövő héten járni fognak a fiúk óviba meg suliba. Akkor majd lesz egy csomó szabadidőd hímzésre és reméljük látható eredménye is lesz hamar. Fárasztó volt ez a nyár, nekem se volt időm semmire. Fel a fejjel!

    VálaszTörlés