Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. január 29., péntek

Kancsós RR (7)

Íme, kész lettem Iszit-Virág kendőjével. A kép megint nem a legjobb, mert sikeresen ráárnyékoltam, de már mindhárom pasim itt garázdálkodik, örültem, hogy egyáltalán lencsevégre tudtam kapni.
Kis késésben voltam a kendővel most, mert nem akartam félbehagyni a tündért. Tudtam, ha leteszem, akkor hosszú idő kell, hogy újra elővegyem.
Kifejezetten szerettem Iszit kendőjét hímezgetni, nagyon jó anyagot választott hozzá, vidám színei vannak a kereteknek. Eddig ezt a kannát hímeztem a legnagyobb kedvvel, mert nagyon tetszett. De hogy miért lett a füle és a gombja kék?!?! Erre már csak a tervező adhat választ. Szerény vélményem szerint sokkal jobb lett volna pirossal. Na mindegy, kész egy vidám kancsó, holnap dobom is postára Draconiss-Dorottyának, hogy mihamarabb ő is lenyomja:-DD Aztán mehet tovább a sorrend szerint Valikaanak.

Ha holnap postázás, akkor Annának is feldobom a csomagot a babaköszöntővel, eddig ugyanis nem jutottam el vele a postára. Lassan három hete készülök a Meseboltba és két hete kereteztetni (na jó, ez utóbbi enyhe csúsztatás, mert csak a héten lettem készen a tündérrel).

2 megjegyzés:

  1. Jaj, nekem is meg kéne már csinálni...
    Tök jó lett :) Na majd hétvégén rászánom magam ;) Tényleg fura ez a kék benne...

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    van nálam egy díj a számodra ;)

    VálaszTörlés