Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. július 12., vasárnap

A csajokkal egy csajos est

Csütörtök este tartottunk egy csajos estét Krisivel és Marával. Most Krisinél voltunk, mert szép idő volt és nála ki lehet ülni a kertbe. Aranyos volt, készült vacsival, volt bor, sütőtök ízű sárgadinnye (Mara hozta) és csipsz (én vittem). Ettünk, ittunk, dumáltunk a macskák között. Megint kissé vihogós lettem, mire hazaértem, otthon is kajáltam egy kicsit, hogy felszívja a bort:)

Számolgattam, hogy hány éve ismerjük már egymást. Hm... Krisivel másodéves korom óta, vagyis laza 13 éve. Marával 11 éve van meg a barátság, azóta, hogy beköltözött a szobánkba és én símán lemarikáztam. Érdekes, hogy a kezdeti benyomások az évek során hogy megváltoztak. Nem tudom, hogy önszántából barátkozott-e volna velem a csajok közül egyik is. Majd legközelebb megvitatjuk! Az én álláspontom asszem mindketten ismerik már ebben a témában.

Kár, hogy lemaradok a görög nyaralásról, dehát a srácok miatt én már annyi mindenről lemaradtam eddig, hogy különösebben már nem is zavar a dolog. Majd a hosszú hétvégén megpróbálok felzárkózni bocinézés és ásózás közben. Vagy ásózás nem lesz? Addigis nektek jó nyaralást és eseménydús utat, írjatok valami tartalmas lapot nekem! Én meg igyekszem, hogy mire visszajöttök legyen egy kis olvasnivalótok;)

Kéne már egy közös fotó. A legutolsó a 23. szülinapomon készült. Esetleg egy a 32-en?

2 megjegyzés:

  1. 1. De hová küldjük a lapot?! még mindig nem tudjuk a címed!
    2. ásózást Mihók Pisti csinálta, nem? Vagy Vagy mityók józsi? Sose tudom.

    VálaszTörlés
  2. Igen Dóri, várjuk a címet!

    Mityók Pista a becsületes neve a gyereknek, de nem ő ásózott. Egy szatymazi osztálytársam írta az önéletrajzában, hogy kedvenc időtöltése az ásózás. A kis genya osztályfőnök meg felolvastatta vele az egész osztály előtt az önéletrajzát.

    VálaszTörlés