Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. február 5., csütörtök

Dévény torna

Húgom kérésére hívtam fel Andit a hét elején. Tusiék itt vannak Budapesten Misi babával. Keresni akart egy dévény tornászt, aki bemegy hozzájuk a kórházba tornáztazni Miskát. Eszembe jutott Andi, aki be-bejár a Bethesdába is. Szóval felhívtam, aztán beszéltünk kicsit Karcsiról is. Mondta, hogy rég látott minket. Való igaz, kicsit kikoptunk a tornázásból. Mondtam, hogy Karcsival minden oké, bár a bal lábát furin tartja járás közben.
Mára kaptunk egy gyors időpontot. Gondoltam megkímélem az idegsejtjeimet és bkv-val indultam útra Budakeszire. Másfél óra az út háztól házig, nem kis menet. Mindössze 5 percet késtünk, de valszeg az előttünk lévők is késhettek, mert még vártunk egy kicsit Karcsikával.
Összegezve Andi véleménye: Karcsi ügyesebben mozog a jobb lábával, mint a ballal. Viszont a bal a stabilabb lába, ha áll, ha játszik, ha oldalaz, szinte mindig azon a lábán van a testsúly nagy része. Így vastagabb a bal bokája, lábfeje. Most, hogy elkezdett menni, valszeg mindez rendeződni fog. Két hónap múlva kontroll, ha viszont rosszabbnak ítélem meg a helyzetet, akkor rögtön jeletnkeznünk kell. Ja, és javasolta, hogy inkább mezitlábazzunk, ne kiscipőzzünk otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése