Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. február 11., szerda

Benjámin


Bemutatom a legújabb családtagot. A hétvégén gazdagodtunk vele. Miki meglátta és megszerette. Bevallom, nem vagyok oda a plüssökért, de ez a maci még nekem is tetszik. Mikor hazajöttek kérdeztem Mikit:
- Hogy hívják a macidat?
- Hát úgy, hogy Benjámin - vágta rá gondolkodás nélkül.
Azóta Benjámin szerves része az életünknek. Megy oviba, néha én is aluhatok vele, de csak ha jó kislány voltam. Matyi és Karcsi hozzá sem érhet;)

3 megjegyzés:

  1. Benjámin édi. Nem stabil ugyan, nem combos, mégcsak nem is lapos, de édi.
    Isten hozta!
    Benjámin mellé tudok szép zebrapintyeket is felajánlani a családnak! Na?

    VálaszTörlés
  2. :-) Ezek szerint Ti is nézitek a Minimaxot! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki Benjámin! :) Üdvözöljük! Közös kép Mikivel nem készült?

    VálaszTörlés