Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. február 16., hétfő

Az elmúlt napok

Na csak nem született meg múlt hét pénteken a bejegyzés, így ma megpróbálom összeszedni a gondolataimat. Múlt héten volt sok-sok jó dolog, amiről írhattam volna. Na nézzük. Igyekeztem eseménydúsra tervezni a hetemet, ez sikerült is.

Szerdán találkoztam Krisivel a Camponában. Jó volt összejönni egy délutáni kávéra. Rég találkoztunk. Már kéne tényleg egy borozós, egészestés összejövetel is hármasban, remélem mihamarabb össze tudjuk hozni. (Kivételesen örülnék, ha nem mondanám le betegség és más egyéb címszó alatt:-DD )
Marával sajnos nem jött össze az esti mozi. Kicsit én is rugalmatlan voltam, de tény, hogy Viktor sokat-sokat dolgozott, és elég keveset láttam esténként. Viszont a héten hamarabb hazaér, úgyhogy Mara mehetünk korábban is moziba!!! Mostanában úgyis a nagyokat csak kétnaponta fürdetjük, Kareszt naponta továbbra is. Matykó bőre nem bírja a téli jó meleg fürcsiket. Totál kiszárad, kisebesedik. Nameg kicsit nekünk is könnyebb, ha csak minden második este van esti fürdés. Ha majd jön a jó idő és koszosodnak is rendesen a srácok, akkor lehet megint minden este pancsolni.

Csütörtökön érkezett Mariann a srácokkal. Szerencsére nem jöttek túl korán, így délelőtt én is elmentem a 15 hós tanácsadásra mázsálásra, méreckedésre Karcsival. Miki aznap itthon maradt, nem ment oviba, hogy Kolossal találkozhasson. Karcsi megint alulmúlta várakozásaim. 9,56 kiló, nameg 79 centi. Igaz, hogy a védőnő szinte átlóban mérte Öcsit, de nem szóltam, legalább legközelebb konstatálhatjuk, hogy hú, de nagyot nőtt. Súlyban tartja magát Karcsikám a 10-es szint felett, magasságban meg az 50 görbén van. Tömören magas, vékony kiscsóka.
Mariannékkal hamar elrepült a nap. Sajna hímezni nem tudtunk, de megkaptam Brunyi-Judit karácsonyi meglepijét, a hiányzó Mirabiliás gyöngyöket. Amennyire tudtunk, dumáltunk a gyerekek mellett. A nagyok jól eljátszottak, vonatoztak meg színeztek meg egyebek. A kicsik egymástól totál függetlenül kepesztettek. Botond kinn aludt, úgyhogy jó egy órát sétáltunk, játszóztunk délután, aztán elhoztuk Matyit a suliból, aki szörnynek öltözött. Rengeteget vergődtem a jemezével. Végülis a tavalyi dínójelmezt felturbóztuk egy denevérszárny-féleséggel és Júliától elkértem az oroszlánjelmez overálját. Matyi remekül érezte magát egészsen addig, amíg valaki meg nem jegyezte:
-De cuki!
Kicsit szorította a fejét az általa készített maszk, szóval mikor mentem érte, a többi gyerekkel ellentétben ő civilben pompázott. Na itt egy kép róla, hogy milyen is volt 2009 farsangján, mint szörny:
Pénteken bementem a Kórházba. Gondoltam, hogy már nagyon itt az ideje, nameg közben befutott egy sms az Éva kézimunkából, hogy mehetek a készletemért, amit a szüleimtől kapott pénzből rendeltem magamnak. Már kibontottam, csodaszép kék színei vannak! Nade ott tartottam, hogy bementem a kórházba. Először a pénzügyre mentem a lányokhoz. Ott találkoztam Annamarival is, a főnökömmel. Kérdezte, hogy lenne-e kedvem otthoni munkához heti pár órában. Én igent mondtam, hogy összehozható, de nem túl nagy lekötöttséggel, mert néha napokig ki sem látszom az itthoni dolgokból. Máskor viszont jó napjaim vannak, akkor menne akár napi több óra is. Na szó szót követett és megállapodtunk, hogy leülünk egy közös beszélgetésre Zsuzsival a pénzügyi vezetővel és vele, hogy mit is kéne csinálni, hogy is lehetne kivitelezni. Aztán miután ezen filózgattam itthon, egyszercsak beugrott, hogy basszus, lehet-e dolgoznom Gyed mellett úgy, hogy marad a Gyed? Hát nem olvastam nagyon utána, de első blikkre nekem úgy tűnik, hogy nem. Viszont a Gyes nekem laza 50 ezerrel kevesebb és nagyon nem hiszem, hogy közalkalmazottként heti pár óráért kapnék annyit, hogy érdemes legyen a Gyedemet elcserélni itthonmunkára. Persze ha ez az ára annak, hogy megmaradjon a munkám... Na mindegy. Én írtam Annamarinak, ahogy kérte, megírtam ezt a gondomat, most nála a labda.

Múlt héten kaptam egy meglepi csomagot is Csédórától. Örültem, mint majom a farkának. Dvd-n elküldte nekem a Leány gyöngy fülbevalóval című filmet, tett mellé csokit és 32-es Permin anyagot is, amit én nagyon szeretek, többek között a légiessége miatt. A filmet sajna nem tudjuk még megnézni, mivel a tv-nk kb. másfél hete lerobbant. Most épp szervízben van, talán a héten végre beüzemelhetjük. Köszi Csédóra a kedvességet!

Pénteken este jött Anna vigyázni a fiúkkal. Viktorral kettesben elmentünk megnézni a Vérfarkasok lázadását. Nekem nagyon tetszett, imádom az ilyen filmeket, képes vagyok többször is megnézni őket! (Olvasod, Mara?!?!) Kicsit gáznak találtam, ahogy a vámpírokat olyan tehetetleneknek ábrázolták, nade mindegy. A film hangulata nekem ott volt, jó sokat filóztam rajta. Van pár logikai bukfenc, főképp az időbeliséggel a "folytatásokkal" kapcsolatban, de próbálom elnézni! Viszont gáz, hogy alig 12-en néztük a filmet a hatalmas teremben. A jegy árán majdnem dobtam egy hátast, ja, rég voltam moziban. Nem lehetne feleannyi a jegy és legalább háromszor annyi néző?

A hétvégét majd külön írom, egyelőre ennyi tellett tőlem:-D
Hímzésről mindössze annyit, hogy múlt héten kemény 1 napot volt a kezemben tű. Egyszerűen nem volt rá időm. Nem tudom miért... ja mégis, haladok Anita kirakójával!!! Júliával volt, hogy ketten együtt raktuk, baromi sokat röhögtünk közben minden hülyeségen. Megállapítottuk, hogy ez nem élvezet, hanem kicsit görcsölés, de azért raktuk tovább. Majd teszek fel fázisfotót. Már megvan a jó kis rendszerem, amivel lehet haladni a kirakózásban.

6 megjegyzés:

  1. Ja, igen, én azt elfelejtettem mondani az előző bejegyzésednél, hogy biztos vagyok benne, hogy hivatalosan ez nem éri meg. Énnekem ugyebár feltételezem több a fizum, mint neked volt, mivel nem közalkalmazott voltam. Én is próbáltam itthonról melót csinálni, de én a 4 órás melóval jöttem volna ki úgy hivatalosan, hogy azt is beszámoltam, hogy esetleg néha egy bébiszitter mondjuk kell, ha valami miatt marhára lemaradok a melóval, mert rosszul jöttek ki a napjaink, szóval a 4 órással jöttem volna úgy ki, hogy ugyanannyi marad meg, mint ami a gyed.
    Más kérdés, hogy én nem a pénzért akartam dolgozni, hanem a dolgozás öröméért. De én ezzel sem tudtam megállapodni, nekem 6 órát ajánlottak, amire mondtam, hogy annyival visszamehetek dolgozni, és akkor gyerek oviban, bölcsiben, de hogy azt itthonról nem csinálom, az biztos.
    Szóval azt tuti fixre veszem, hogy nem fogja anyagilag megérni, mert az 100 százalék, hogy csak gyes mellett dolgozhatsz, tehát a gyedednek búcsút mondhatsz, ha hivatalosan akarod a dolgokat.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem az ilyen típusú filmeket! Nekem a 2. rész már nem annyira tetszett, mint az első. De most felkeltetted a kiváncsiságomat! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Dóri!

    Csütörtök este a mozi? Rekesszük ki Krisit vagy hívjuk őt is? Ha éppen úgy alakul valami miatt, akkor az is jó, ha nem mozizunk, csak pletykálkodunk. Hétvégén sajnos haza kell mennem, az semmiképpen sem jó.

    VálaszTörlés
  4. Szia Mara!

    Csütörtök nem jó, mert akkor én megyek sörözni. Olyan napot kell választanotok, amikor este én otthon vagyok és vigyázok a fiúkra.

    VálaszTörlés
  5. Nyugodtan rekesszetek ki Mara, Dóri! Szerdától szombatig úgyis Erdélyben leszek, bibibiii!
    Ha elakadnánk a hóban, amiről a kolozsváriak telefonon azt mondták: idén még ennyi nem esett, tehát ha keményre fagyva találnának meg tavasszal az erdőben egy autóban - nos akkor szeretném, ha tudnátok: szerettelek benneteket és nagyon bánom, hogy nem láthattam meg még életemben a Vérfarkasok lázadását...

    VálaszTörlés
  6. Ó! Vészesen fogynak a napok! Szerda este este egy méreg drága narancsbőr elleni fogyasztógépet fogok kipróbálni. Majd beszámolok az eredményekről, dehát így a szerda sem jó, péntek este meg haza kell mennem és uppppsz, elfogytak a napok. Krisi, ha esetleg mégsem fagysz meg a hóban Erdélyben, akkor a jövő héten megnézzük együtt a Vérfarkasokat, Dóriban addig is ülepszik a múlt heti élmény. A másik Krisi, hogy gyüttödbe-möntödbe ha azt a jófajta erdélyi birka sajtot árulnak valahol, ugyan hozzál már nekem egy gurigával. Jut eszembe, ma este?

    VálaszTörlés