Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. január 26., hétfő

Miki szülinapi zsúrja

Szombaton volt Miklóska szülinapi zsúrja. Miki két kis barátját szerette volna meghívni. Sajnos Kolosék épp nem voltak Budapesten, Benedek és a szülei meg nem tudtak eljönni Ajkáról (Bátyám és családja). Zozóval és Gergővel szerintem túl rég találkozott Miki ahhoz, hogy őket is felsorolja.Végülis őket meghívtuk, szerencsére el is jöttek! Nagyon örültem neki. Glancba vágtuk a lakást, sütöttem tortát, beszereztük a meglepetést. A vendégek sajnos kis késéssel érkeztek és nem is maradtak túl sokat, de Miki így is nagyon örült, hogy végre nem csak családi körben voltunk. A torta finom volt, az ostyát Miki választotta rá és természetesen nem maradahatott el a tüzijáték sem. Persze csak olyan tortára való tüzijátékot kell elképzelni, semmi komolyat;)

Vasárnap délután nagyot játszottunk a Beszélő Monopolyval, ugyanis ezt kapta az ünnepelt.
Az egyik menetet meg is nyerte, nagyon büszke volt magára. Egyébként jó kis játék, ajánlom minden kisgyerekesnek! Szombat estére Mara barátnőmhöz voltam hivatalos. Eredetileg vasárnap akartam menni, mert gondoltam egy rajcsúros, gyerekes szülinapi zsúr után tuti jó leharcolt leszek. De mivel a vendégek gyorsak voltak és kevesen, így még szombat este átugrottam Marához. Végre jár végig a 47-es vili, úgyhogy tényleg nem sokat kellett bkv-znom. Megnéztem Mara albérletét, ittam két pohárkával a borából (Tokaji sárgamuskotály), felfaltam egy 3/4 zacskónyi csipszet. Közben dumáltunk. Mindenről, ami eszünkbe jutott, és amit/akit érdemes volt kivesézni: pl. Krisit:-DDD Örültem, hogy elmentem, olyan jó volt találkozni és igen, lehet gyakrabban is. Hazafele irtó nagyot sprinteltem az utolsó villamosra. Hihetetlen, de rég nem futottam úgy 500 métert sprintben és nagykabátban. Elcsíptem a villamost, így éjfélre már otthon is voltam. Viktor megvárt engem ébren;) Király szombatom volt!

3 megjegyzés:

  1. Én meg azt hittem, vasárnap van a találka:-((( brühü
    persze akkor sem tudtam volna menni, mert szalagavatón voltam délután öttől este fél tízig!
    pompás volt.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nagyfiúnak. Nagyon édes az első képen, ahogy öröm-megszeppenés keverékével nézi a tűzijátékot. Boldog szülinapot Miki!

    VálaszTörlés
  3. Graula a fiatalemberkének!
    A torta nagyon gusztán néz ki!
    A játék tényleg nagyon jó!Karácsonykor próbáltam ki a játékboltba,mert azt akartam venni az öcsém kislányának,de a végén LEGO lett helyette.

    VálaszTörlés