Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. január 16., péntek

Kirakózunk!


Viktorral szeretünk játszani. Néha a társashoz már túl fáradtak vagyunk. Filóztam, hogy mi lehetne jó esti program a tv-zés, olvasás, hímzés helyett, ami mellett beszélgethetünk is. Eszembe jutott a 3000 db-os nagy kirakóm, amit még anno Bálinttól kaptam.
Mindössze egyszer raktam ki, amikor még egyetemista voltam. Majd három hétig raktam szobatársaim nagy örömére. Akkoriban épp amolyan kapuzárási pánikot éltem át. Ötödéves voltam, no pasi, no munka, sok-sok para. Szerintem Mara és Krisi biztos nehezen viselhetett el akkoriban. Viszont baromi jól szórakoztak, hogy mire hazaértem pár darabot fefordítgattak, vagy az ég közepére belebiggyesztettek egy fás darabkát és várták mikor veszem észre... Néha segítettek, bár ne tették volna:-DDDD
Tegnap este elővettük, csak az volt a kérdés, hogy hol terítgessük ki a darabokat. Karácsonyra kaptam Júliától és a férjétől egy hatalmas gyúródeszkát. Na az pont megfelelt. Mivel a régi megvan, így este majd azon csinálom a sütit, ezt meg nap közben oda rakom, ahol épp nincs útban. Most csak az épület darabkái vannak felfordítgatva. Kemény munka lesz, de hatalmas élvezet,közben meg jókat dumálunk Viktorral!!! Ja, reggel Matyi is rávetette magát;)

15 megjegyzés:

  1. Én is szeretek kirakózni! Andris már kevésbé, de azért néha-néha besegít, ha tetszik neki a kép.
    Egyszer még középiskolás koromban egy párcudus nénivel küzdöttem, kb. 3 hónapig raktam őket a szombám közepén. Talán ennek is köszönhető, hogy eltűnt egy darab valószínűleg porszívózás közben. Szerencsére fekete volt, úgyhogy pótoltam kartonból. Nem lett az igazi...
    Most meg egy napraforgós Annie Geddes képbe tört bele a bicskám, szinte az összes darab egyforma, feladtam. Bevállaljátok? :-)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt le kell fotóznom este nekem is, hogy lehetőleg minden éles legyen a képen és az egész kép legyen világosabb. Jó kis gyakorlás az új fotós mániámhoz.

    VálaszTörlés
  3. Bevállaljuk! Jöhet!!!
    Azért a párcudus nénis egy pillanatra elgondolkodtam;)

    VálaszTörlés
  4. de jo nezni, h mas is szereti a puzzlet. ;) en karacsonyra leptem meg magam egy Anne Geddes-sel - egy kaktuszo, 500db-bal. ;) a virag kesz, de ahatter bizony nehez, pihen is azota a kep :)

    VálaszTörlés
  5. meg annyit, h nekem van egy ilyen varas kepeslapom, olyan meseszep kastely + a kornyek. tervben van, h egyszer majd elkirandulunk oda... :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Én is szeretek kirakózni. Én egy három cica mintásat raktam ki (80*50cm). Beletelt egy pár hétbe. Amikor elkészült nem volt szívem szétszedni, üveglap mögé raktam, most a hálószobánk falát fogja díszíteni, ha egyszer fölkerül. (A költözés óta még minden kép pihen.)
    Nagyon tetszik, amit most ti rakosgattok, tényleg nem lehet egyszerű a sok kék, és zöld.

    VálaszTörlés
  7. Nem gondoltam, hogy emlékszel rá, hogy Krisivel néha "besegítettünk". :)))) Mi egész jót szórakoztunk rajta....

    VálaszTörlés
  8. Hangosan felröhögtem, újra láttam Mara arcát magam előtt, ahogy beillesztette az égbe a megfelelő részeket.
    Asszem jól elfért a kirakó a beáztatott ruháim mellé....

    VálaszTörlés
  9. Ha meguntad és/vagy elkészül, szólj...Van egy tulipános tájam, csak 1000 db-os, vizben tükröződik, csodaszép, de rakja ki, aki.... :)

    VálaszTörlés
  10. :))) A beáztatott ruhák... Én mit csináltam, amikor ti kirakóztatok és ruhát áztattatok? nekem ilyen nem volt, nem?

    VálaszTörlés
  11. Ha jól emlékszem ezerrel csörgött az órád a fejed mellett, és mi nyomtuk le, mert te meg sem nyikkantál.

    Hát, akkoriban sokat voltál egy másik szobában... Egyébként mindig ettetek:)

    Krisi sms-ben veszekedett...

    VálaszTörlés
  12. :-) Olyan jó volt olvasni! 1000000 éve nem kirakóztam. Anno Apjukkal leültünk a földre, és napokig rakosgattuk a darabokat. Imádtuk!!!! Most Macussal Fifi-t és Micimackót rakok ki. Csak épp nem olyan...

    VálaszTörlés
  13. nagyon yoo a kirakó képe:)
    kérlek nézz be hozzám:)

    VálaszTörlés
  14. bármilyen furcsa is Mara, de te tanultál ebben az időben. Bárcsak én is beszámolhatnék hasonlóról...
    krisi

    VálaszTörlés
  15. És milyen sokra vittem, már saját albérletem van! :) Mondjuk félreérthetően fogalmaztam, erre utóbb jöttem rá. Arra irányult a kérdés, hogy nekem mi volt a megzakkant időszakaim fő elfoglaltsága, de a súlyomat tekintve úgy gondolom, az evés lehetett. :)

    VálaszTörlés