Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. január 21., szerda

Béna de vidám!


Ezt a képet apa csinálta rólunk egyik este. Előre bocsátom, hogy nagyon nem vagyok fotogén. Rém béna vagyok a képen, szerencsére Karcsi is. Mégis olyan vidám az egész, hogy feltöltöttem ide:-DDD Még a piros szemet is direkt benne hagytam. A képen jól látszik, milyen remekül sikerült a fogszabályzásom, ami kb. általános iskolás korom óta zajlott egészen az érettségiig:) Én akkor annyit kínlódtam a fájó számmal, fogaimmal, hogy egyáltalán nem félek a fogorvostól. Doktornéni mindig megdícsér, hogy bár kissé sárgák (alapszín), de jók és erősek a fogaim;)

2 megjegyzés:

  1. Karcsiról minden rosszaságot fel lehet tételezni, így a kép alapján. Felfele meredő hajszálak, piros szemek, és még a szája sem áll jól!

    VálaszTörlés
  2. Nem is béna!!!!! :-D
    Olyan aranyosak vagytok.... :-DDD

    VálaszTörlés