Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. december 1., hétfő

Fol-Orr-Gége, korizás és kifli

Múlt héten bejelentkeztem Miklóskával a Szent Teréz magánrendelőbe a Fül-Orr-Gégészetre. Ott van gyerekorvoslás is. Hogy miért nem a Heim Pál, miért magán? Inkább fizetek, minthogy gyerekekkel dekkoljak órákig, amiből az egyik nem tud menni, csak cipelgetem a sejhaját fel-alá. Általában fél óra várakozás is idegőrlő. A magam kedvéért imádok sorbaülni orvosi várókban. Rohadtul nem izgat a várakozás, viszek könyvet, újságot, élvezem, hogy egyedül vagyok (még lázasan is)
Naszóval meguntam, hogy Miki lassan hetek óta náthás és szerintem rosszul hall és egyre romlik. A diagnózis, középfül gyulladás, szerencsére nem gennyes. És a hallása tényleg nagyon vacak. Doktornéni belenézett a fülébe, torkába, orrába. Fel is kiáltott, hogy úristen mekkora orrmandulák. Na azoknak kell maradniuk, mert különben valami gégeszűkítő műtét lenne a beszédhiba miatt. Erről doktornéninek nem mondtam semmit. Még úgyis futunk pár kört, mire Miki rendbe jön. Kaptunk egy csini gyógyszerlistát, amiből a legalapvetőbb orrspray-t már nem gyártják. Paxirasol orrspray. Mondta, hogy menjünk addig patikáról-patikára, amíg valahol nem adnak. Viktorral közösen megpróbáltuk. Mindenhol az "ilyet már nem gyártanak" választ kaptuk. Kapott Miki Novorine orrcseppet, amit doktornéni szerint fel kéne hígítani. Kölcsönbe kaptunk egy infralámpát a melegítéshez és pár homeós cumót is be kellett szereznem, amiknek doktornéni szerint igen jó hatása van. A következő kör a hallásvizsgálat lesz, mert Miki semmi suttogásra nem reagált. Frankó!
Este hívtam a mamát. Mondta, hogy a cseppet tök felesleges higítani, ő simán adja a betegeknek. Paxirasol orrspray-nél kérdezte, hogy hányas a doktornéni pecsétszáma. Naná, hogy 29-el kezdődik, tehát nem mai csirke. Mondta, hogy ennek a helyettes terméke az igen jó nasopax orrspray, ami kapható is bárhol. A homeosok már itthon lapulnak. Szóval tegnap este nekiláttunk a kezelésnek én meg ma kapom a telót és kérek időpontot a hallásvizsgálatra.

Ma ment Matykó először korizni. A suliból viszik őket. Én örülök az ilyen programoknak, dehát ez még csak 1 gyerek és már kellett vennünk műanyag korit, ami nem olcsó (leárazva vettük 7 ezerért), aztán ki kell fizetni az utiköltséget (5500 pénz). Mi lesz, amikor majd három gyerek után röpködnek az ekkora összegek csak úgy "mellesleg". Jobb lenne ha úszni mennének, na mindegy, biztos szép élmény lesz Matyinak. Mellesleg overállt javasolnak (szerencsére az van) és orkánkesztyűt. Szóval ezer kikötés, holott bőrkorit kaptunk volna tök ingyen. Ja, és jó lenne, ha legalább 1 nap mennék én is kísérőnek. Hogyan? Vihetem Karcsit is? Én nemtom, de mindenki azt hiszi, hogy csak úgy tök lazán tudok bárhova menni. Helyben lakó nyugdíjas nagyszülők nélkül az ember élete állandó szervezés. Én mondtam is a tanító néniknek fogadóórán, hogy három verzió van arra, hogy hogy visszük és hozzuk Matyit a suliból:
1. Reggel viszi apa, délután megyek érte én.
2. Reggel viszi apa, délután megyek érte én.
3. Reggel viszi apa, délután megyek érte én.
Ha Júlia épp nem dolgozik és itthon valamelyik gyerekem nagyon betegen fekszik, akkor őt tudom megkérni, hogy hozza el Matykót, hogy a beteget ne kelljen kivinnem.

Azért vannak ám jó dolgok is persze. Tegnap sütöttem. Ma van a szénhidrát napom. Matyi ügyesen lekötötte Karcsit én meg izzítottam a sütőmet. Megcsináltam a Heni-féle Tarka kiflit. Persze az enyim nem pont úgy néz ki, de irtó fini lett. Még a sütőlapon fotóztam. Ebédre letesztelem, félek nem ehetek belőle annyit,mint amennyit szeretnék:(

7 megjegyzés:

  1. Merénylet volt betenni a kiflikről készült fotókat!:) Istenien néznek ki!
    Mikinek gyors gyógyulást!

    VálaszTörlés
  2. Mi az, hogy nem hallja a suttogást? Ez mindig így volt? Miért nem vette ezt észre eddig egy orvos sem? És mi most a teendő? Műtét?

    VálaszTörlés
  3. Csédóra! Még nem tudom milyen az íze. Mindjárt tesztelem.

    Krisi! Azért mentünk orvoshoz, mert már a taknyolás miatt nem hall. Ha középfülgyulladása van, akkor asszem beadagadnak a szövetek felgyülemlik valami cucc a fülkürtben, ami elzárja a hallójáratot. Ezért nem hall Miki, ha kikezeljük, akkor remélhetőleg rendben lesz.
    Mamával valamikor az őszi szünetben voltak egy hallásvizsgálaton, de mivel ott is épp taknyos volt, mondták, hogy meg kéne ismételni. Ott az alsó határon mozgott, tehát a belefér kategória. Amolyan ovis-süketsége van. Na ez durvult el mostanra. Csütörtökön jön a mama, majd alaposan megtárgyalom vele. De köszi az aggódást!

    VálaszTörlés
  4. Ajaj, szegény Miki! Jobbulást neki! Biztos hamar meggyógyul!

    A sütik istenien néznek ki! Meg tudtad állni a nem evést??? ;-)

    Más! Wass Albert könyvei e-bookban nekem megvannak. Ha kell megbeszélhetjük, hogyan juttatom át!

    VálaszTörlés
  5. Mikinek jobbulást!!
    A szakkörökkel kapcsolatban mi is így vagyunk, egy vagyon, pedig nálunk is még csak kettő jár a háromból...
    A kifli hogy ízlett?

    VálaszTörlés
  6. Heni! Tegnap leteszteltem a sütit. Vagy a recept tuti, vagy én remekeltem elsőre, vagy mindkettő;) Már alig pár darab van csak belőle.

    Amilgade! Köszi, de a sárkánytalálkozón Évitől megkaptam elektronikus formában asszem az összes Vass Albert könyvet ajándékba! Szóval el vagyok látva most rendesen;)

    Csédóra! Tuti megérzés!

    VálaszTörlés
  7. Hú, de gyönyörűek ezek a kiflicskék, csöpög a nyálam!:o)

    VálaszTörlés