Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. december 21., vasárnap

Imádok sütni!

Az elmúlt két este beindítottam a karácsonyi sütik gyártását. Nagyon szeretek sütni, pedig eleinte rémesen béna voltam. Most sem szoktam túl nehéz sütiknek nekivesellkedni. Számomra nagy kihívás lesz majd a beigli, mert olyat még sosem csináltam. Többször volt, hogy megvettem a hozzávalókat, aztán valahogy mégis elmaradt a beiglisütés.
Nade íme, amiket az elmúlt két este legyártottam.

Mézes puszedli (ebből vittünk tegnap Mariannéknak is egy keveset)
és a Zircike (elhunyt anyai nagymamám) karácsonyi sütije, amit minden évben megcsinálok, ha törik, ha szakad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése