Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. március 24., szerda

Keretezett képek




Tegnap este kaptam kézhez a két legfrissebb keretezett képemet. Viktor hozta őket haza a keretezőtől, mert nekem sanszom sem volt elmenni, mert miután Matykó meggyógyult, most épp Karcsi robbant le. Gondoltam majd nappali fényben csinálok szépséges képeket, de hát nem sikerült, pedig vagy egy tucatot ellőttem. A Miki babaköszöntőjével nem is volt semmi gond, de a Sárkány SAL Nora Corbett tündérének a sötétbarna paszija iszonyatosan tükröződik a képeken mindenhol. Igyekeztem kiválasztani a legjobbat, sajna csak ilyen lett, de akit nagyon érdekel, eredetiben megtekintheti a falunkon:-DDD Próbáltam ez utóbbiról közelebbi képet is csinálni. A paszi bársonyos sötétbarna, a keret pedig csillogó, hol aranyban, hol ezüstben, hol szürkében játszik. Vagy ezer keretet hozzápróbáltunk a keretezős csajszival, végül ebben állapodtunk meg, de mindketten éreztük, hogy még ez sem a tökkkkkkéletes:-DD Persze azért én még szívesen fogom nézegetni a falon. Saját részre készült, nem tervezem még véletlenül sem, hogy elajándékozzam;)

11 megjegyzés:

  1. Szerintem szuper kereteket találtatok! Összhang is tökéletes!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült befejezned mindkettőt, nekem nagyon tetszik a tündéred keretezése...Szeritem nagyon illik hozzá ez a bársony paszi. Newton, pedig zabálnivaló!!! Amúgy is bukom a macikra:)

    Hétvégén én is viszem a tündérem, de csak színpróbára, mert érzem, hogy hosszú menet lesz az én keretezésem is :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik a halloween fairy kerete! Tök jól elnyomja a lila gyöngyöket! Mármint érted mire gondolok ugye? Tök jó, hogy barna a paszi, meg fehéres a keret.

    A másik is tetszik, nekem az F betű lett ilyenbe :)

    VálaszTörlés
  4. Hát azt nem is csodálom, hogy nem adod! :)
    Szerintem ezt mindenki magának hímzi...aki nem,...áááá mondom, hogy szerintem nincs olyan! :DDD
    Nekem még mindig a dobozban pihen, pedig már annyira szeretném én is a falon látni. :)

    VálaszTörlés
  5. Különleges és rendkívül szép kereteket választottál.
    De jó is, mikor ilyen kész állapotban lehet már benne gyönyörködni!

    VálaszTörlés
  6. Jajj, szuper lett mindkettő! Szeretem Newton-t is, de "baglyos tündér" a gyengém! Nagyon szépek a keretek is, olyan lett, ahogy a nagy könyvben meg van írva!:o)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy játszol velem!!
    Nekem is tetszenek a keretek, a gyerkőcöknek meg jobbulást!!

    VálaszTörlés
  8. Ugye milyen nehéz volt a választás? Én is így voltam vele, hogy tulajdonképpen egyik sem volt az igazi, de az tetszett a legjobban, ami maradt végül. A verziód is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg nehéz szülés volt a tündér kerete, de örülök, hogy nektek tetszik, mert én egy csomószor enyhén bizonytalan vagyok a keretezés után is:-DD

    Bár gondolom, akinek meg nem tetszik, az inkább nemír semmit;) Legalábbis én szoktam úgy lenni, hogy látok egy szép hímzést valakinél, aztán keretbe teszik és nem tetszika választott keret. Megírom a véleményem, aztán mégsem küldöm el. Más is van ezzel így?

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Érdeklődni szeretnék, hogy hol keretezteted a képeidet, mert nagyon-nagyon különlegesek a keretek? :) Én is pont egy ilyen keretre vágyom, mint amilyenbe a Nora Corbett kép is került, igaz nekem egy fűszernövényes kép kerülne bele :)

    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  11. Dóra is ugyanott ahol én :) Írtam az én blogomra elérhetőséget neked.

    VálaszTörlés