Gyerkőceim életkora

2009. december 13., vasárnap

Keretezett képek

Ezeket hoztam el pénteken a keretezőtől. Az Autumn bouquett szerintem kicsit elcsúszott felfelé, de azért nem rossz. Pixiekét ki lehetett volna jobban feszíteni, de csak ha nagyon nézem, akkor látszik;) Az első kép már a tulajdonosánál van, nagyon tetszett neki!

És bár nem a témához kapcsolódik, de itt van még két mai kép. Az első a fiúk bucijáról, ahogy az ablakból lesték a hóesést, reménykedve, hogy délután talán szánkózni lehet. A másikon én vagyok a 19 hetes pocimmal.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép pocakod van! ;-) Én is így ültem reggel az ablakban és néztem a hópihéket! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a keretezések!!
    A fiúk pedig sajnos nem mehetnek még szánkózni:((

    VálaszTörlés
  3. Mindkét keret tökéletes választás! Kár, hogy az én keretezőmnél ilyen extrákat nem kapni...:(
    Csini pocakod van! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kereteket választottál! A "hibákat" fényképen nem is látni!
    A három kis buksi olyan simogatni való! Talán téli szünetre már lesz szánkózáshoz elég hó és akkor hajrá csúszka! De jó is az!
    Szépen alakul a pocak!

    VálaszTörlés
  5. Szép poci!Én is,én is! :)
    Édesek a manóbuksik az ablakban!
    Petra engem is úgy ébresztett tegnap,hogy a fülembe kiabált közvetlen közelről:
    Esik a hó!

    VálaszTörlés
  6. szepek lettek a keretek, jo valasztas volt! csinos pocak :)

    VálaszTörlés
  7. Szépek lettek a keretek. Különösen az első. Az valami csoda.
    A fiúk a fotókon édesek, a pocid szépen alakul.
    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  8. Mind a két kép nagyon szép és a keretek is nagyon passzolnak!!! :)
    Nagyon csini vagy!!!!

    VálaszTörlés
  9. Klasszak a buksik. Apa ma ment nálunk szánkót venni :D Reggelre lett vagy 1 cm hó, de azóta is folyamatosan esik! Szóval mi már mehetünk szánkózni, küldöm a havat felétek is! Remélem nem fogy ki a felhőből mind, mire odaér! :D
    És olvastam hogy gratulálhatok 4-eskéhez ugye??? Jöhetnek a rózsaszín cuccok? ;)

    VálaszTörlés