Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. május 10., vasárnap

X-men kezdetek - Wolverine


Már nagyon vártam ezt a filmet. Tudtam, hogy ha törik, ha szakad, akkor is meg fogom nézni. Szóval kipuhatoltam a csajoknál, hogy benne lennének-e egy gyerekfelügyeletben. Szombaton este meg is érkeztek, én Karcsit gyorsan leraktam, a két nagy még ott randalírozott, gyorsan átadtuk a csipet csapatot és rohantunk Viktorral a Lurdy házba. Krisi és Mara sikerrel megfürdették Mikit, Matyi nem akart fürödni, aztán esti mesét olvastak, megtudták, hogy kell köbgyököt számolni és még sok fontos dologba beavatta őket két nagyobbik fiunk. Köszi csajok a felvigyázást! Jó volt kicsit kettesben kimozdulni az urammal.

Nade a filmről pár szót. Nekem tetszett. Kicsit utánaolvastam a neten, hát az igazi X-men rajongók elég rendesen lehúzták. Nem mondom, hogy én csak az isteni Hugh Jackman miatt mentem, de hát azért rendesen ott volt a pasi a szeren. Eszméletlen, hogy mennyire kigyúrta magát erre a filmre, naggggggyon jól nézett ki! Mindjárt meg is nézem, hogy hányadik helyen volt Wolverine az egy tucat pasi listámon, most mindenképp ő vezet legalább egy testhosszal:-DDD
Szóval volt benne akció, egy kissé vérszegény szerelmi szál, sok-sok mutáns, intrika. A látványvilág csúcs volt és nekem igazán tetszett az ötlet, hogy Wolverine és Kardfog testvérek lennének. Tökéletesen illeszkedik az első részhez. Szóval várom a folytatásokat, mert ahogy olvastam elkészült már (vagy talán még csak készül) a 4. rész, valamint megismerhetjük Magneto előtörténetét is.

Itt van egy kedvenc fotóm a filmből. Ennél a jelentenél végzik ki Farkast és Kardfogat (Aki esetleg nem ismerné a két karaktert, annak írom, hogy mindkét szereplő fontos tulajdonsága a gyors regenerálódás, nagyjából halhatatlanok.)... sikertelenül;)

1 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett a film, bár én nem vagyok X-men rajongó, de egyre jobban élvezem azt, hogy "csak" szórakoztat a mozifilm. Látványilag nagyon jó volt.

    VálaszTörlés