Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. július 4., péntek

Pénteki jelentés (9)

Ez kb. 3 hét termése. Kettő hetet ebből ugye Ajkán töltöttem. Ott nem hímeztem túl sokat. Ezen a héten pedig az RR kendőmet terveztem és csináltam. Sajna még nagyon kezdetleges, de azért alakulgat. Látom a fényt az alagút végén, remélem el fog teljesen készülni jövő héten, hogy postázhassam időben. Végül a keret a keretben felállás mellett döntöttem. Az ötletet az egyik SAL-ból loptam. Ott házikókat hímeznek a csajok.A húgom falvédőjén a minták kicsik, de akkor még nem hímeztem gőzerővel, így a kis kontúr nélküli kacsa is két esti hímzés eredménye.Aztán egy napra elővettem a BC Autumn Row-t is. Látványos haladás egy este alatt!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis mintákat választottál. A Bent Creek meg szuper lesz!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Csak olyan lassan haladok velük...

    VálaszTörlés